Gå til innhold

Hvorfor kan vi ikke like alle like godt?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Er tiltrekning og betatthet tilfeldig? Er det energier? Er det et tegn på at vedkommende har noe vi mangler?

Jeg klarer ikke forstå greia for alle jeg har likt har vært helt forskjellige på alle områder. 
 

Jeg har også brukt mye tid med kompiser jeg har kunnet være meg selv med og som hadde de perfekte kjærester. 
Likevel faller jeg ikke for dem. 
 

Hvorfor snur jeg så om? Jeg har valgt meg en totalt motsatt av det jeg var forelsket i sist.

Hvorfor liker jeg ikke alle like godt? 1 kan gjøre musa mi våt, alle andre blir bare plagsomme om de prøver å fenge meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg har en følelse av at jeg vil bli straffet for å ikke gi oppmerksomhet til visse menn... noen jeg ikke ønsker å høre fra. Er liksom «jeg vil bare ha de jeg tenner på/er betatt av» og føler jeg kommer til å straffes for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...