Gå til innhold

Hvordan kan noen falle for meg når personlighet min er så underutviklet?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg googler, og det står at når det kommer til forelskelse har utseende ingenting å si. Så jeg føler meg tom og dum. Hva liker menn ved meg egentlig? Jeg vet at mange liker utseendet, men jeg kan se mange menn også som er flotte å se på, men har aldri blitt forelsket i noen pga utseendet.

Jeg prøver å lete etter en person å være. Hele livet har jeg vært slik jeg har følt har vært forventet. 
Men jeg har også vært redd for å flørte for mye med menn fordi jeg var redd det kunne ødelegge sjanser hos den ene jeg ville ha. Alltid vært redd for å fremstå som hore. 
Men jeg har liksom ikke personlighet 😕 det er vel liten sannsynlighet for at noen noen gang har likt meg slik jeg har håpet. Føler meg så håpløs. Dødshåpløs når det kommer til disse følelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (13 timer siden):

Jeg prøver å lete etter en person å være.

Prøv å finn veien til personen inni deg som er positiv, hjelpsom, raus og hyggelig da, slike folk blir likt av de fleste. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kayia skrev (2 timer siden):

Prøv å finn veien til personen inni deg som er positiv, hjelpsom, raus og hyggelig da, slike folk blir likt av de fleste. 

Takk. Vært til samtale i dag og tatt pilla mi. Er rolig nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Takk. Vært til samtale i dag og tatt pilla mi. Er rolig nå... 

Får du piller for asperger? I så fall hva? Hjelper det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Får du piller for asperger? I så fall hva? Hjelper det? 

Nei :( det eksisterer ikke. Men for ADD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Skal ta pillene senere på dagen for da skal jeg være sosial..

Jeg analyserer mye ja. Jeg føler aldri at jeg er nok slik jeg vil være. Kanskje er jeg bedre enn jeg selv tror, kanskje er jeg dårligere. 
 

så var det dette med å like noen da. Han jeg liker har også et slags behov for å vise seg. Ikke som å banke folk, vasse i damer osv, men skal være morsom... jeg blir jo varm i hjertet og må vel bare akseptere at jeg liker noen igjen da, som sikkert er en dårlig match. Jeg ville aldri flyttet med han eller levd et slik forhold. Men han vekker noe i meg. Skal jeg ha enda en omgang? Har bare lyst til å nyte i stedet for å være lei meg. 
Og så var det å stille seg spørsmålet om hvorfor han er singel. Har alle dumpet han fordi han er idiot, har han aldri funnet noen eller har han bare blitt avvist.. jeg tenker at om en mann er singel så må ikke jeg tro at jeg er så spesiell at det kan gå bra , eller ikke tro at livet er en film der 2 bare på magisk vis liker hverandre. Det er så kjedelig som en kjemisk prosess i hjernen vil jeg si? Og det gjør meg så sur.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...