Gå til innhold

Du må ta deg sammen, du må ta deg sammen. Følg fornuften jævla hore..


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg klarer ikke å akseptere at jeg liker han fyren. Jeg er lei av å være dame. Det er alltid min oppgave å knipe igjen. Jeg er den som blir sett på som hore. Jeg blir narkoman. Jeg tar pillene fordi det kjennes trygt. Hvem er jeg egentlig nå uten? Hvorfor tar jeg dem hvis jeg ikke trenger dem? 
Jeg er den som må tenke så fornuftig siden jeg er feil skrudd. Mennene er så heldige fordi de slipper å få disse følelsene vi teite kvinnfolk får. Teite kvinne menneske som jeg er, med den følelsesstyrt hjernen. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Jeg klarer ikke å akseptere at jeg liker han fyren. Jeg er lei av å være dame. Det er alltid min oppgave å knipe igjen. Jeg er den som blir sett på som hore. 

Hvem sier det?

Anonymkode: 4ffb0...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem sier det?

Anonymkode: 4ffb0...cf6

Ingen som SIER det. Men jeg føler at det er slik det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og så virker det som kvinner skal være slik og slik. De rå kvinnene er best. Ikke slike romantiske faenskap som meg!!! Romantisk og teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Føler meg så patetisk. Snakket såvidt med han i dag men jeg klarer ikke se hans vei knapt. Jeg har ingenting til felles med han. Jeg er for alvorlig i gemyttet. Han er slik som er flink å tulle og jeg er kjedelig. Sååå helvetes sint på meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Teite teite meg, som blir betatt av slike som er mye mer sosialt flinke enn meg. Jeg trekker meg tilbake så fort jeg har sjans mens han er mer slik at han oppsøker folk. Jeg missunner de som er slik. Jeg tør snart ikke gå utenom hjemmet fordi jeg går alltid alene og det er så flaut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Hva gjør man når man er betatt? Lar være eller prøver no? Jeg fatter ikke denne evige fobien mens folk faktisk flørter her. Og så heldige de som blir glad i alle da, eller slipper å bli det i noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...