UtakknemligDiva Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Tok i dag 40 mg Aduvanz og tok 20 kl 13.30. Så spiste jeg masse før jeg gikk en lang tur. Kjenner jeg bare blir samlet og går sakte. Ingen stress fremover som jeg vanligvis gjør. Ingen ticks. Kan puste også! Ingen negative tanker. Så kjenner jeg at det prøver seg. Ticksene, tankene som kommer fordi når jeg blir avslappet blir det en påminnelse om at jeg må stresse/engste meg, men jeg lot de ikke slippe inn. Så er det en feil tidligere psykologer har gjort+ mamma, å si at bare fordi jeg føler meg bra så betyr ikke det at det er over, så da innstiller jeg meg på at alt kommer tilbake da. Jeg syntes det var så dumt å si dette, for da minner jeg meg på at jeg blir sint og aggressiv igjen, får ticksene, blir deppa igjen. Men jeg klarte å holde det unna. Hvordan kan dette ha seg? Ingen stress i kroppen. Er det feil av meg å bruke meds da? Jeg føler meg mer sikker på mine valg. Har jo vært omringet av litt slike alternative folk som mener at alt innen legeindustrien er farlig, mens det man egentlig skal er yoga og slik.. men dette har begynt å gi meg angst. Yoga og pusteøvelser er en ny påminnelse om...ja. Kan gjøre det av og til, men ikke så ofte. Så hva tenker du? Er det vanlig at man blir avslappet av amfetamin? Jeg vet mange sliter med å sove og må ta de veldig tidlig. Jeg kan ta de så sent som 5 om kvelden og likevel sovne lett om kvelden når det nærmer seg sengetid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461832-s%C3%A5-rolig-og-avbalansert-plutselig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.