Gå til innhold

Hva er jeg ute etter?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg vil ikke bo med han. Jeg ser ikke for meg at vi deler noen ting. Jeg er først og fremst veldig tent. Han er en som hjertet til å banke litt ekstra. Uten dette ville jeg kjedet meg ihjel. Men det er også veldig smertefullt. Jeg klarer ikke se på han lenger. Jeg klarer ikke snakke og jeg ligger unna for å ikke bli klossete. Jeg er redd jeg kan være villig til mye for å bli liksom godtatt av en mann. 
Men det er fordi jeg føler jeg hører og leser hele tiden at som kvinne må man være så obs på ditt og datt. Kjenner at Aduvanzen virker annerledes nå. Jeg driter plutselig i hva andre mener. Mer. Men jeg vil jo at han skal like meg. Ikke bare se på meg som ei ung naiv uselvstendig jente.. og så analyserer jeg hva de ville tenkt om andre de evt hadde sex med. Hadde han hatt sex med ei annen hadde jeg jo fått det veldig vondt og jeg hadde tenkt at han sikkert respekterer henne også. 
Jeg føler jeg kræsjer litt på alle områder. Ingen rundt meg har noen anelse. Jeg vet ikke hvordan han har det med seg selv. Det sies at ingen kan elske deg om du ikke elsker deg selv. Men jeg kan tydeligvis føle noe likevel jeg da..for andre. Men kanskje det ikke er forelskelse da? Forelskelse sies å være når du kjenner noen og har vært mye sammen med dem. Så hva er det da?

Dette er grunnen til at jeg ikke føler meg gammel nok til å drive med menn. Jeg vet ikke hva jeg egentlig kjenner på. Jeg vet ikke engang hva som er greit. Dette jeg har hørt fra mamma, foreldre og voksne opp gjennom livet ang sex kjennes bare som noe jeg ble lært. Det er ikke nødvendigvis mine verdier.. ? Kan det ha seg at det bor ting i meg mamma/foresatte aldri ville akseptere med meg? Jeg føler jeg har lært at sex er farlig. Om en mann er kåt kjennes det for meg som et overgrep. Jeg synes det er urettferdig at mamma har hatt sex, de andre har, mens jeg føler meg så frarådet og uten erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...