Gå til innhold

Er det riktig av meg å tenke at han er psykopat siden jeg falt for han?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Psykopater er kjent for å ha sjarme, og han klarte ikke sjarmere meg før, ikke at han har prøvd så hardt heller tror jeg, men nå er jo hele fyren sjarmerende. Så, jeg tenker han kanskje er psykopat? Jeg synes det er litt skummelt og jeg er lei av damer som roter seg bort i psykopater og hvordan kan ikke jeg bli en av dem siden jeg er i den situasjon jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Psykopater er kjent for å ha sjarme, og han klarte ikke sjarmere meg før, ikke at han har prøvd så hardt heller tror jeg, men nå er jo hele fyren sjarmerende. Så, jeg tenker han kanskje er psykopat? Jeg synes det er litt skummelt og jeg er lei av damer som roter seg bort i psykopater og hvordan kan ikke jeg bli en av dem siden jeg er i den situasjon jeg er?

Han behøver ikke nødvendigvis være en psykopat fordi han er sjarmerende. Snille menn kan også være sjarmerende,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Stormwind skrev (2 timer siden):

Han behøver ikke nødvendigvis være en psykopat fordi han er sjarmerende. Snille menn kan også være sjarmerende,

Han er ikke sjarmerende generelt vil jeg si. Men jeg finner han plutselig slik. Men han er vanskelig å beskrive.. han er singel. Han kommer fra en slekt som det har vært litt drama eller hva jeg skal si.. ser det går igjen i genene. Men hva skal jeg forlange snart? Jeg også kommer fra en slekt med masse psykiske problemer (farsiden). Er glad jeg vokste opp på morsiden for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg klarer bare ikke helt å bli avslappet. Hva er riktig? Jeg dreper hele greia med at det bare er en kjemisk prosess i hjernen og at følelser ikke betyr at du trenger å gjøre noe med det. Så nok en gang, må jeg gå for det kjedelige. 
 

Jeg føler meg så patetisk. Hvorfor i helsike skulle han like meg og hva er sannsynligheten? 
 

Jeg oppfører meg kaldt mot den jeg liker. Mange ville sagt jeg ikke er interessert. Men jeg klare ikke flørte! 
Så enten tar han ikke kontakt fordi han ikke tror han kan få meg, enten er han ikke int. 
 

Jeg er lei meg. Hvorfor må jeg føle så på dette? Jeg er også litt irritert for at vi har vært nær hverandre så lenge og jeg tenker en del på hvor gøy vi kunne hatt det sammen uten bekjente som vitner. Jeg liker meg best sånn.

Jeg vet ikke om jeg hadde vært fornøyd med sex eller om jeg risikerer å ville ha noe mer etter hvert om vi gjør. Her kommer det at jeg er kvinne inn. Jeg mobber meg selv om at jeg har teite følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...