Gå til innhold

Stesolid


Gjest Ikke bra

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke bra

Det er påske.. jeg sliter med PTSD og har fungert svært dårlig en periode.

Har fått stesolid og imovane for ca drøyt 10 dager siden.. det tar litt av "toppen" (jeg lever).

I påsken er det lite akutthjelp fra fast behandlingsapparat. Psykologen er på fjellet og legen har ferie. Jeg er redd det ikke går så bra om jeg ikke får medikamentell behandling i Påsken. Jeg klarer ikke å få i meg mat nå og sover nesten ikke.. kroppen er i høygir.

Er redd for å gå til en legevaktslege og bli mistrodd. Kan andre enn fastlege skrive ut slike preparater eller ...??? jeg er redd jeg ikke klarer å takle så mye mer nå.. Jeg har mye angst og spenninger og marereritt.

Håper du ta deg tid til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har du ikke allerede fått det du skal ha for påsken?

Andre leger _kan_ skrive ut B-preparater, men gjør det sjelden til pasienter de ikke kjenner. Det kan være en fordel å bruke en lege på samme legesenter som fastlegen.

Med PTSD, burde du ikke heller bruke Seroxat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...