Gå til innhold

Folk som bare tuller, hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor gjør de det? Hele livet handler om å fortelle skrøner, å gjøre noe morsomt ut av alt. Er de veldig lykkelige? Jeg missunner dem for de går så lett over ens med folk. 

Anonymkode: 30ae6...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor gjør de det? Hele livet handler om å fortelle skrøner, å gjøre noe morsomt ut av alt. Er de veldig lykkelige? Jeg missunner dem for de går så lett over ens med folk. 

Anonymkode: 30ae6...aca

Vet ikke hvorfor de gjør det. Har en i mine bekjentskaper som forteller noe vedkommende selv mener er morsomt  og det hele tiden. Og det er ikke spesielt morsomt. Det er flere som går lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel en slags maske kanskje. Slippe å vise hvem man egentlig er, problemer med å forholde seg til det som kan være ubehagelig eller kjedelig. Hvis man alltid har tøyset med alt tror jeg deg er vanskelig å slutte. Hvem er man da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Humlesurr skrev (21 minutter siden):

Det blir vel en slags maske kanskje. Slippe å vise hvem man egentlig er, problemer med å forholde seg til det som kan være ubehagelig eller kjedelig. Hvis man alltid har tøyset med alt tror jeg deg er vanskelig å slutte. Hvem er man da? 

Tror du har rett i at det må være en slags maske. Flere har nok en sånn type/karakter i sin bekjentskapskrets. Jeg tenker (om den jeg kjenner til) at vedkommende ikke er i kontakt med seg selv eller omgivelsene på en sunn måte. En som kanskje er redd for nærhet og bare vil være overflatisk. Som du sier, for å slippe å vise hvem man egentlig er. Men det er jo lov å være sånn også 🙂

Anonymkode: 3575d...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...