Gå til innhold

Kupton: tok en lithionit for mye. Farlig for embryoet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarte å ta en lithionit-tablett for mye i dag. Dvs. 3 X 83 mg i stedet for 2 x 83 mg. Jeg vet, shame on me; jeg har bestilt en dosett allerede for å ikke gjøre det igjen.

Selv føler jeg meg helt ok, men jeg er gravid i uke 7. Er det farlig for barnet med et engangstilfelle av dette? Jeg tror selv at det går bra, men vil spørre, siden du vet mer enn meg om det. 

Anonymkode: 8c0ea...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går bra med barnet.

Men

ALLE som tar medisiner fast MÅ bruke dosett. Det er nærmest umulig å ta korrekt medisin dag etter dag, år etter år om en ikke bruker dosett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (33 minutter siden):

Det går bra med barnet.

Men

ALLE som tar medisiner fast MÅ bruke dosett. Det er nærmest umulig å ta korrekt medisin dag etter dag, år etter år om en ikke bruker dosett.

Liker at du kaller det "barnet", for det er jo det det er. Det er et barn, et menneske under utvikling. Så bra! 👍

Anonymkode: 0e118...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor folk som er psykisk syke velger å få barn.. Men det spørs såklart på hvor syk du er for det er jo mange med bipolar som kanskje bare har 1 liten depresjon i året og ellers av året fungerer helt normalt. 

Anonymkode: cb159...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men det spørs så klart på hvor syk du er for det er jo mange med bipolar som kanskje bare har 1 liten depresjon i året og ellers av året fungerer helt normalt. 

Men da skjønner du det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...