Gå til innhold

Har du lang lugg også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den er lang, men kortere enn håret, dvs gradert langs ansiktet. Ville gjerne hatt curtain bangs, men det krever litt å få det til å ligge sånn. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du som har langt hår? 

Anonymkode: 4dcf6...d8b

Jeg har lugg ja, hva mener du med "lang" lugg da? Om den er like lang som resten av håret har man ikke lugg. Min går som regel til rundt øyenbrynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg har lugg ja, hva mener du med "lang" lugg da? Om den er like lang som resten av håret har man ikke lugg. Min går som regel til rundt øyenbrynene.

Mener sånn lang som er nesten eller like lang som resten av håret. 

Anonymkode: 4dcf6...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (8 minutter siden):

Ja, den er lang, men kortere enn håret, dvs gradert langs ansiktet. Ville gjerne hatt curtain bangs, men det krever litt å få det til å ligge sånn. 

👍

Anonymkode: 4dcf6...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener sånn lang som er nesten eller like lang som resten av håret. 

Anonymkode: 4dcf6...d8b

Da har man ikke lugg etter min mening, luggen er mye kortere enn det lange håret og dekker panna, ev. er fønet opp så den ikke ligger flatt nedover panna da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg har lugg ja, hva mener du med "lang" lugg da? Om den er like lang som resten av håret har man ikke lugg. Min går som regel til rundt øyenbrynene.

Vil etter min definisjon altså ikke kalt luggen din lang når den bare går til øyenbrynene. 

Anonymkode: 4dcf6...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Da har man ikke lugg etter min mening, luggen er mye kortere enn det lange håret og dekker panna, ev. er fønet opp så den ikke ligger flatt nedover panna da.

Lugg er etter min mening håret som gror fra pannen. Den kan man klippe eller la gro like lang som resten. 🙂

Anonymkode: 4dcf6...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil etter min definisjon altså ikke kalt luggen din lang når den bare går til øyenbrynene. 

Anonymkode: 4dcf6...d8b

Jeg sa ikke at min lugg er lang, jeg har lugg eller kort lugg. :) Dette blir vi ikke enige om skjønner jeg så jeg lar saken ligge fra min side. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er nesten like lang som resten av håret, bortsett fra noen kortere fjoner. Rett og slett fordi det er det enkleste, jeg styler ikke håret noe særlig, og liker å kunne få alt i strikk eller spenne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 time siden):

Ja, den er lang, men kortere enn håret, dvs gradert langs ansiktet. Ville gjerne hatt curtain bangs, men det krever litt å få det til å ligge sånn. 

Måtte google curtain bangs, og enig i at det er fint, og kledelig på de fleste. Men det blir ikke slik av seg selv, i hvertfall ikke på meg 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Mitt hår er omtrent like langt overalt. Har helt slett,  tynt hår. Har det enten løst eller i hestehale. Styler det ikke, bruker ingenting i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg så ikke for meg dere som har svart i langt hår 😂

Anonymkode: 71e79...9e8

Antar du gjettet at de fleste av oss har det jeg kaller husmorsveis 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg så ikke for meg dere som har svart i langt hår 😂

Anonymkode: 71e79...9e8

Jeg har langt hår, har hatt det i 20 år. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min lugg rekker godt nedfor haka. Resten av håret er noe kortere.  Så ja; vil absolutt si jeg har lang lugg. For ofte komplimenter for kul sveis, og luggen kan være god å «gjemme» seg bak, om jeg føler for det. 

Anonymkode: 24a4a...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg så ikke for meg dere som har svart i langt hår 😂

Anonymkode: 71e79...9e8

Jeg kommer til å ha lenge på håret resten av livet. Tviler på at jeg kler det kort, synes det er feminint med langt hår som kan slettes, krølles, settes opp osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 timer siden):

Måtte google curtain bangs, og enig i at det er fint, og kledelig på de fleste. Men det blir ikke slik av seg selv, i hvertfall ikke på meg 😳

Nei, gjør ikke det på meg heller dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...