Gå til innhold

Kan ikke klare å like henne fordi HAN liker henne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synet av henne gjør meg kvalm. Jeg tåler ikke at HAN liker henne! HAN jeg er forelsket i. 

Anonymkode: b742b...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Synet av henne gjør meg kvalm. Jeg tåler ikke at HAN liker henne! HAN jeg er forelsket i. 

Anonymkode: b742b...e61

Men herregud, gjør et fremstøt overfor ham da, ikke bare sitt der og skyld på alt mulig som grunn til at du ikke tør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Synet av henne gjør meg kvalm. Jeg tåler ikke at HAN liker henne! HAN jeg er forelsket i. 

Anonymkode: b742b...e61

Gjelder det tyrkeren?

Anonymkode: 44497...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Men herregud, gjør et fremstøt overfor ham da, ikke bare sitt der og skyld på alt mulig som grunn til at du ikke tør. 

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjelder det tyrkeren?

Anonymkode: 44497...952

Hei, dere! Jeg er ikke 90tallsbarn! Det finnes vel andre som kan ha det på lignende måte. Jeg trodde han likte meg og at vi hadde en greie sammen. Men så får jeg kjennskap til at han har likt hun andre best hele tiden. Og det er så sårt. Jeg er skikkelig sjalu og lei meg og kan ikke fordra henne p g a det. Tåler ikke trynet hennes og ikke tåler jeg å høre henne når hun snakker. Jeg må finne en måte å komme over han på, for dette spiser meg opp! Kjærlighetssorg er det nok det kalles. Noen tips til å komme over han?

Anonymkode: b742b...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

 

Hei, dere! Jeg er ikke 90tallsbarn! Det finnes vel andre som kan ha det på lignende måte. Jeg trodde han likte meg og at vi hadde en greie sammen. Men så får jeg kjennskap til at han har likt hun andre best hele tiden. Og det er så sårt. Jeg er skikkelig sjalu og lei meg og kan ikke fordra henne p g a det. Tåler ikke trynet hennes og ikke tåler jeg å høre henne når hun snakker. Jeg må finne en måte å komme over han på, for dette spiser meg opp! Kjærlighetssorg er det nok det kalles. Noen tips til å komme over han?

Anonymkode: b742b...e61

Du skrev akkurat slik 90tallsbarn pleier, beklager at jeg tok feil. 

Få tankene over på noe annet, finn på noe med venner, dyrk hobbyer, les bøker, tren, gå turer, se filmer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Du skrev akkurat slik 90tallsbarn pleier, beklager at jeg tok feil. 

Få tankene over på noe annet, finn på noe med venner, dyrk hobbyer, les bøker, tren, gå turer, se filmer... 

Har forsøkt det i lang tid nå. Men blir som en tvangstanke eller noe. At jo mer jeg forsøker å glemme han jo mer tenker jeg på han og det som skjedde. Jeg følte vi var så nære og så var alt bare i mitt hode og i mitt hjerte. Han lekte med meg og følelsene mine. Ga inntrykk av at han likte meg og ville ha meg. Jeg elsket han! Vi hadde det så fint en periode, men så mente han tydeligvis ikke noe med det. Jeg la mer i det enn det han gjorde. Og det knuste hjertet mitt å se han sammen med henne. Jeg tåler det ikke. Jeg blir så dårlig av det! Jeg vil ha han, men han vil ikke ha meg, men henne! Jeg krøp tilbake til eksen (før han) etter dette, men er ikke seriøs fordi jeg elsker han andre. Nå er det jeg som leker med noen andres følelser, og jeg liker det ikke. Liker ikke den jeg er blitt. Må få en slutt på dette, men vet ikke hvordan. Tiden leger vel alle sår. Men må være ærlig ovenfor eksen min nå. Fortelle han at jeg ikke er seriøs med han. 

Anonymkode: b742b...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 20.22):

Har forsøkt det i lang tid nå. Men blir som en tvangstanke eller noe. At jo mer jeg forsøker å glemme han jo mer tenker jeg på han og det som skjedde. Jeg følte vi var så nære og så var alt bare i mitt hode og i mitt hjerte. Han lekte med meg og følelsene mine. Ga inntrykk av at han likte meg og ville ha meg. Jeg elsket han! Vi hadde det så fint en periode, men så mente han tydeligvis ikke noe med det. Jeg la mer i det enn det han gjorde. Og det knuste hjertet mitt å se han sammen med henne. Jeg tåler det ikke. Jeg blir så dårlig av det! Jeg vil ha han, men han vil ikke ha meg, men henne! Jeg krøp tilbake til eksen (før han) etter dette, men er ikke seriøs fordi jeg elsker han andre. Nå er det jeg som leker med noen andres følelser, og jeg liker det ikke. Liker ikke den jeg er blitt. Må få en slutt på dette, men vet ikke hvordan. Tiden leger vel alle sår. Men må være ærlig ovenfor eksen min nå. Fortelle han at jeg ikke er seriøs med han. 

Anonymkode: b742b...e61

Ja er så teit når folk ber en finne på ting for å glemme. Alt man gjør minner en på sorgen. Det går naturlig over av seg selv. Jeg hadde tyrkeren i tankene hele tiden fordi jeg alltid ble fortalt at det var feil, dødfødt osv. Hvorfor skal andre hele tiden gjøre seg til herre og mester over andre sine valg og hva man bør og ikke bør? Jeg følte at andre bare fikk ha det gøy mens jeg måtte se på. Ingen ble interessant heller. 
Men plutselig. Altså, jeg har jo måttet gjøre ting for å gå videre. Hadde jeg satt meg ned og gjort ingenting så hadde det jo blitt vanskeligere. 
Du møter nye på veien. Og kan plutselig forelske deg i noen du har kjent lenge eller det kan komme ny.. :) 

Men jeg forstår ikke hvilket forhold dere hadde. Hvordan vet du at han lekte med deg? Ingen bra fyr da da. Og er han sammen med henne? 
Dumt av deg å gå tilbake til eksen din igjen. Kanskje ei annen liker han og så kommer du tilbake... så blir hele greia bare rør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...