Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke flere i Dagbokforumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Like Utfall skrev (Akkurat nå):

Du får lage litt aktivitet der nå da siden du fikk tilgang nå :)

Du også. Så nå kan dere begge lage egne tråder der. 

Anonymkode: 492b7...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er mest klagings der. Jeg orker ikke lese.

Anonymkode: 7213e...fe8

Jeg leser også svært lite på dagbokforumet. Men folk må gjerne skrive hva de vil - om det kan hjelpe de i sin prosess, er det jo positivt.

Selv ønsker jeg å lese på blogger som fokuserer på bedring og positiv fremgang og optimisme. Men alle må vi være i vår prosess en gang. En blogg jeg selv nylig har oppdaget og som jeg synes er fin og lettlest, er en blogg "Eline redder verden litt" - her er ett innlegg, "Et slags psykologisk gjennombrudd". Med et lite forbehold om at jeg ikke har rukket å fått lese så veldig mange innlegg på bloggen hennes, så virker det lille jeg har lest bra og hun er en ung kvinne som har strevd alvorlig som nå begynner å få livet sitt på riktig kurs igjen. Igjen er nøkkelen knallhard terapi og fullt fokus og viljestyrke/innsats fra hennes side. Hun har en traumelidelse og ikke en arvelig genetisk lidelse - da er situasjonen en annen. Da må en lære seg å leve best mulig med sykdommen og symptomene.

Men, huff, nå må jeg forsøke å sove. Alarmen går kl. 4.00 om snart 2 timer og jeg har 15 timers reise fremfor meg i morgen... ;) Jeg har smerter i kveld som arbeider imot meg... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Man ser at det leses, men kun en håndfull svarer. :)

Anonymkode: 492b7...d79

Jeg tenker at dagbokforumet stort sett er et forum der man kan skrive det man vil, men mest for seg selv og at det ikke er et sted det forventes svar. En dagbok er jo personlig... Mulig jeg har tatt feil der altså. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg leser ikke andres dagbøker . 

Anonymkode: d3f51...716

Ihvertfall ikke om man er psykolog og henger her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
diagnosen skrev (8 timer siden):

Ihvertfall ikke om man er psykolog og henger her.. 

Dette må du forklare. Jeg er ikke psykolog. 

Anonymkode: d3f51...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette må du forklare. Jeg er ikke psykolog. 

Anonymkode: d3f51...716

Psykologer leser ikke dagbøker til pasienter tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
diagnosen skrev (9 timer siden):

Ihvertfall ikke om man er psykolog og henger her.. 

Ts her. Du kaller deg diagnosen. Hva slags diagnose har du? 

Anonymkode: 492b7...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har tenkt at dette forumet først og fremst er en enveiskommunikasjon, uten så mange ønsker om svar og innspill. Kanskje bør TS i hver tråd si i fra hvor vidt han/hun ønsker innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt at dette forumet først og fremst er en enveiskommunikasjon, uten så mange ønsker om svar og innspill. Kanskje bør TS i hver tråd si i fra hvor vidt han/hun ønsker innspill.

Tror de fleste synes det er hyggelig med innspill, men tror ikke noen forventer det. Hvis man ikke ønsker svar eller innspill så er det litt dumt å skrive på nett. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...