Fru2020 Skrevet 29. juli 2021 Skrevet 29. juli 2021 I bekymringsmeldingen som ble sendt til barnevernet på meg i går skriver psykiateren min at jeg og sønnen min virket som å ha et symbiotisk forhold. Hva betyr egentlig det? Og et det egentlig noe å være bekymret for? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 Skrevet 29. juli 2021 Høres ut som om de mener at han er unormalt klengete på deg, kanskje? Livredd for å miste deg av syne eller noe. Ellers hører ikke symbiotisk så ille ut. Det høres ut som om to personer hører sammen. Anonymkode: ecb27...359 0 Siter
Ekstra Skrevet 29. juli 2021 Skrevet 29. juli 2021 Fru2020 skrev (21 minutter siden): I bekymringsmeldingen som ble sendt til barnevernet på meg i går skriver psykiateren min at jeg og sønnen min virket som å ha et symbiotisk forhold. Hva betyr egentlig det? Og et det egentlig noe å være bekymret for? AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Høres ut som om de mener at han er unormalt klengete på deg, kanskje? Livredd for å miste deg av syne eller noe. Ellers hører ikke symbiotisk så ille ut. Det høres ut som om to personer hører sammen. Anonymkode: ecb27...359 Må poengtere at jeg ikke har kompetanse på dette, men jeg tenker at ved symbiose er avhengigheten gjensidig. Ikke uvanlig at barn er veldig avhengige av og i overkant knyttet til forelder, men det bør helst ikke være i samme grad andre veien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 Skrevet 29. juli 2021 Hvorfor spør du ikke psykiater som skrev det? 🙂 Anonymkode: 788f0...61a 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juli 2021 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som om de mener at han er unormalt klengete på deg, kanskje? Livredd for å miste deg av syne eller noe. Ellers hører ikke symbiotisk så ille ut. Det høres ut som om to personer hører sammen. Anonymkode: ecb27...359 Jeg tror nok dessverre ikke et symbiotisk forhold mellom mor og barn er positivt. Google "symbiotisk forhold mor barn" så ser du. 1 Siter
Stormwind Skrevet 29. juli 2021 Skrevet 29. juli 2021 Et symbiotisk forhold kan beskrives som en god relasjon. I et slikt forhold har begge nytte av relasjonen. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 29. juli 2021 Forfatter Skrevet 29. juli 2021 Nå har jeg prøvd å google det på norsk og engelsk. Det kommer opp mye om symbiose mellom små barn og mor, litt vanskeligere å finne noe om store barn. Det jeg finner et ikke så lystig lesning. Skal ikke til psykiateren før mandag så for ikke spurt henne før det. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 31. juli 2021 Forfatter Skrevet 31. juli 2021 @kupton har du noen tanker om dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.