Gå til innhold

Skam og håpløshet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler meg så dum og liten for tiden. Det er så mye ved meg som ikke er som det skal at jeg får lyst til å bare forsvinne i et hull i bakken. Har prøvd å date, noe som ikke gikk bra. Noe som har gjort at jeg har havnet enda lenger ned igjen. For nå husker jeg igjen hvordan det er å være betatt, føle seg levende.. Også ødelegger jeg det og føler meg enda mer ubrukelig. Tenker at jeg kanskje aldri finner noen.  Jeg har ikke orden på noe i livet mitt. Noen ganger drikker jeg meg bort, noe som fører til at jeg sier og gjør ting det er grunn til å skamme seg over. Jeg føler meg så skitten og klarer ikke holde det rent eller ryddig hjemme. Alt jeg egentlig vil er å sove bort dagene og noen ganger skulle jeg ønske jeg slapp å våkne til en ny dag. Slapp å våkne til tomheten, ensomheten og skammen.. Beklager for et dystert innlegg. Jeg antar jeg gjerne ville få det ut. Noen som føler det på samme måten? 

Anonymkode: b73cd...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Får du behandling for depresjon ?

Anonymkode: ca5c9...c01

Ts her. Jeg venter på behandling som skal starte snart. Tar medisiner foreløpig. 

Anonymkode: b73cd...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ts her. Jeg venter på behandling som skal starte snart. Tar medisiner foreløpig. 

Anonymkode: b73cd...e72

Det høres ut som en god ide med behandling. Godt at det er på vei.

Ikke lett å føle det som du gjør. Jeg kan kjenne meg igjen i noe av det du skriver. Forhåpentligvis kan du ta tak i dette i behandlingen og lette symptomene.

Hvor lenge har du fått medisinsk behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (20 timer siden):

Det høres ut som en god ide med behandling. Godt at det er på vei.

Ikke lett å føle det som du gjør. Jeg kan kjenne meg igjen i noe av det du skriver. Forhåpentligvis kan du ta tak i dette i behandlingen og lette symptomene.

Hvor lenge har du fått medisinsk behandling?

Takk for svar. Godt at noen kan kjenne seg igjen selv om det selvfølgelig er trist at andre også har følt på noe av det samme. Jeg har fått medisinsk behandling i fire mnd sånn ca. 

Anonymkode: b73cd...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...