karolinchen Skrevet 27. mars 2002 Skrevet 27. mars 2002 -Takk til dere som har svart meg, selv om jeg kanskje ikke ble så beroliget......Skal snart ha foreldresamtale med barnehagen. Hun nevnte nemlig navnet på en annen jente i barnehagen, men så "trakk" hun navnet tilbake og begynte å snakke om et oppdiktet navn isteden, så jeg er litt redd for at det kan være noe med denne andre piken som ikke stemmer. Iallefall prøver jeg å forsikre den lille jenta mi at uansett om andre voksne (eller barn), sier at hun ikke har lov til å fortelle noe om evt. hemmeligheter,så er ikke det sant, hun kan si alt til meg uten at noenting vondt skjer med noen pga det. Jeg fortsetter selvsagt å spørre litt forsiktig, og har også tatt kontakt med SMI på tlf. Foreløpig ikke noe nytt, heldigvis, kanskje? Men uansett: Tusen takk igjen til dere som har tatt dere tid til å svare. Jeg stikker nok innom igjen. Ønsker dere alt godt. 0 Siter
huufsa Skrevet 31. mars 2002 Skrevet 31. mars 2002 ... Ønsker deg masse lykke til, karolinchen!! Kom innom her når som helst, vet du...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.