Gå til innhold

Å ha følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke rart at utseendet skal ha så mye å si når det kjem til kjærleiken? 

Vi er så ulike utenpå, men inni oss har vi de samme følelsene og ønskene. Men de pene vinner alltid. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er en enkel mann med helt ordinært utseende, tror jeg. Men damene vil ikke ha meg. Kanskje jeg ikke er så ordinær utseendemessig som jeg tror? 

Anonymkode: e1dad...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det ikke rart at utseendet skal ha så mye å si når det kjem til kjærleiken? 

Vi er så ulike utenpå, men inni oss har vi de samme følelsene og ønskene. Men de pene vinner alltid. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Det er da mange, mange der ute som ikke ser ut som et fruktfat, men som har funnet kjærligheten allikevel. :) Du vet at "det peneste du kan ha på deg er et smil!" ;) Hjelper ikke hvor pen man er om man er en drittsekk. Men ren og hel i tøyet, velstelt (stuss skjegget om du har og klipp håret så det ser pent ut!), puss tennene og ikke lukt svette. Og vær snill, imøtekommende og hjelpsom - da kommer du et godt stykke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Det er da mange, mange der ute som ikke ser ut som et fruktfat, men som har funnet kjærligheten allikevel. :) Du vet at "det peneste du kan ha på deg er et smil!" ;) Hjelper ikke hvor pen man er om man er en drittsekk. Men ren og hel i tøyet, velstelt (stuss skjegget om du har og klipp håret så det ser pent ut!), puss tennene og ikke lukt svette. Og vær snill, imøtekommende og hjelpsom - da kommer du et godt stykke på vei.

Steller meg jeg. Men rødt hår og fregner er nok ikke attraktivt. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Steller meg jeg. Men rødt hår og fregner er nok ikke attraktivt. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Jo! Jeg synes det er kjempefint og datra mi foretrekker rødtopper. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jo! Jeg synes det er kjempefint og datra mi foretrekker rødtopper. 😊

:) Da er det kanskje håp for meg da? Jeg syns jo selv at jeg er helt ordinær, men jeg tror ikke damene syns det. Det er vel en grunn til at jeg ikke har fått meg dame. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

:) Da er det kanskje håp for meg da? Jeg syns jo selv at jeg er helt ordinær, men jeg tror ikke damene syns det. Det er vel en grunn til at jeg ikke har fått meg dame. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Mange flotte folk i sagaen om isfolket med rødt hår :) Rødt hår er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

:) Da er det kanskje håp for meg da? Jeg syns jo selv at jeg er helt ordinær, men jeg tror ikke damene syns det. Det er vel en grunn til at jeg ikke har fått meg dame. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Det er definitivt håp for deg! 😊 Vær blid og positiv og prøv å være litt åpen mot andre slik at du viser at du er interessert. Ikke se ned i bakken, mumle og vær unnvikende og negativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 14.25):

Er det ikke rart at utseendet skal ha så mye å si når det kjem til kjærleiken? 

Vi er så ulike utenpå, men inni oss har vi de samme følelsene og ønskene. Men de pene vinner alltid. 

Anonymkode: e1dad...6ec

Vi pene skal jo bare være objekter, trofé wifes og blir ikke sett for annet enn utseendet. Er du ordinær eller mindre pen så kan du i det minste være sikker på at det er ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (15 minutter siden):

Vi pene skal jo bare være objekter, trofé wifes og blir ikke sett for annet enn utseendet.

Javel? Du skulle bare visst hvor mange som ønsker seg bedre utseende. Jeg synes det er drøyt å framstille det som en ulempe.

De færreste er helt øverst på skjønnhetstoppen, så det ligger svært ofte noe mer enn bare utseendet bak interesse fra en person. I hvert fall mellom voksne mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
laban skrev (17 minutter siden):

Javel? Du skulle bare visst hvor mange som ønsker seg bedre utseende. Jeg synes det er drøyt å framstille det som en ulempe.

De færreste er helt øverst på skjønnhetstoppen, så det ligger svært ofte noe mer enn bare utseendet bak interesse fra en person. I hvert fall mellom voksne mennesker.

Hva skal man tro? Jeg opplever mye interesse. Men tenker det bare er sex, men det er jo fordi det er det som blir sagt om menn. Ikke vet jeg hva som er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (39 minutter siden):

Hva skal man tro? Jeg opplever mye interesse. Men tenker det bare er sex, men det er jo fordi det er det som blir sagt om menn. Ikke vet jeg hva som er sant.

Jeg tror du må slutte å dele menneskeheten inn i bare noen få deler med hovedvekt på kjønn og utseende. Noen (av begge kjønn) er bare ute etter sex, andre tenker ikke på det i det hele tatt før de har blitt kjent med personen. Noen ganger stemmer førsteinntrykket med hvordan en person viser seg å være, andre ganger ikke.

Du finner ikke fasiten på dette, du er nødt til å prøve og eventuelt feile. Blir du skuffet, har du ikke fått svaret på hvordan (alle) menn er, men du er en erfaring rikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...