Gå til innhold

Han svarer alltid med en gang men tar ikke kontakt først


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (59 minutter siden):

Så du mener at kvinner som har sex (med en de ikke er kjæreste med?) ikke har selvkontroll? Herremin. Du lever jo i middelalderen du. Menn kan altså pule rundt, men ikke kvinner?

Det kjennes bare som en slags straff. Vi er utstyrt slik at vi ofte vil mer, er vi ikke?! Jeg er den teite som har fått følelser mens han bare lever livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg føler meg bare så tåpelig. Jeg kom tilbake med økt kontakt. Men er redd det liksom bare bråstopper og. Jeg vet ofte ikke hva jeg skal svare. Burde jeg flørtet mer? Skal han bare utnytte at jeg liker han? Jeg er bare så sur på at jeg føler såpass for han men så er jeg kanskje bare et hull mellom bena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og han kunne gjerne snapet meg! Men virker som det forblir stille så lenge ikke jeg gir noe lyd fra meg og enda mer gruer jeg meg siden jeg kanskje ikke får svar lenger. Han svart helt til å går. Han har svart på alt jeg har sendt med en gang og jeg følte jeg kanskje hadde fått en i livet mitt som brydde seg. Men i går så svarte han ikke på et bilde jeg sendte, og nå vet jeg ikke om jeg skal være mer pågående eller om jeg bare skal la være og gå videre., men er nok typisk nok det siste som stemmer igjen. Alltid det kjedelige .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (19 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. På en måte er det helt greit å ikke få meldinger hele tiden og bli usikker på hva jeg skal svare. På en annen side blir jeg litt trist og kjenner tristheten snike seg på. Ikke bare pga han men generelt for mobilen min er jo ganske stille så lenge ikke sender noe først. Jeg følte jeg hadde fått en god venn, men så er jeg redd han kanskje bare tenker på det mellom beina mine og. Kanskje jeg betyr ingenting ellers..?

Han svarer hele tiden. Jeg spør aldri om ting, er bare story/snaps. Han er den eneste som svarer hele tiden. Så blir det ofte en samtale men jeg er jo usikker likevel

Nå skal jeg si noe jeg har tenkt hver gang jeg har lest innlegg om denne karen: Jeg syns rett og slett ikke det høres ut som han er interessert i deg. Han prøver bare å ikke være direkte frekk og avvisende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kayia skrev (23 minutter siden):

Nå skal jeg si noe jeg har tenkt hver gang jeg har lest innlegg om denne karen: Jeg syns rett og slett ikke det høres ut som han er interessert i deg. Han prøver bare å ikke være direkte frekk og avvisende. 

Hvorfor svarer han da??? Det var han som ville ha kontakten. Det er mange andre derimot som aldri svarer. Altså jeg svarer heller ikke på alt folk sender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Men som vanlig er jeg patetisk kvinnfolk. Men kanskje jeg er så umoden pga jeg er uerfaren. Men hvorfor er jeg uerfaren da? jo, fordi jeg har hørt på alle disse velmenende rådene fra andre idiot kvinnfolk. Men selv skal de såklart følge følelsene sine. 
Og alle gangene jeg leser på kvinneguiden, eller da jeg var der da.. alltid klaging fra kvinner som ikke vet hva han mener. Alle svarer «han vil bare ha sex» «han er ikke interessert i deg» osv. Men vi patetiske kvinner legger mye i ting. Jeg trodde jeg kanskje hadde fått en god venn, men han gjør ikke annet enn å svare... han svarer i motsetning til mange andre da. Men jeg blir glad fordi jeg hører fra noen, mens han sikkert bare tenker på det mellom bena mine. Hva er det som er så stas med det mellom bena egentlig?? Jeg må like en person jeg, hvis jeg skal få det til. Kan ikke bare ta random kuk. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kayia skrev (1 time siden):

Nå skal jeg si noe jeg har tenkt hver gang jeg har lest innlegg om denne karen: Jeg syns rett og slett ikke det høres ut som han er interessert i deg. Han prøver bare å ikke være direkte frekk og avvisende. 

Det er jo veldig typisk om det er du som har rett da. Det er alltid det negative som stemmer. Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å glede seg sånn over livet som de gjør. Er de bare flinke til å fake alt? Eller har de det lettere fordi de fungerer annerledes? Jeg vet ikke hvor mye av dette som skyldes Asperger og personlighet... 

Men jeg er veldig alene. Jeg vil liksom være alene men så er det forferdelig vondt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (25 minutter siden):

Men som vanlig er jeg patetisk kvinnfolk. Men kanskje jeg er så umoden pga jeg er uerfaren. Men hvorfor er jeg uerfaren da? jo, fordi jeg har hørt på alle disse velmenende rådene fra andre idiot kvinnfolk. Men selv skal de såklart følge følelsene sine. 
Og alle gangene jeg leser på kvinneguiden, eller da jeg var der da.. alltid klaging fra kvinner som ikke vet hva han mener. Alle svarer «han vil bare ha sex» «han er ikke interessert i deg» osv. Men vi patetiske kvinner legger mye i ting. Jeg trodde jeg kanskje hadde fått en god venn, men han gjør ikke annet enn å svare... han svarer i motsetning til mange andre da. Men jeg blir glad fordi jeg hører fra noen, mens han sikkert bare tenker på det mellom bena mine. Hva er det som er så stas med det mellom bena egentlig?? Jeg må like en person jeg, hvis jeg skal få det til. Kan ikke bare ta random kuk. 
 

Så drit i disse velmenene rådene.

Anonymkode: 1e52a...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (24 minutter siden):

Det er jo veldig typisk om det er du som har rett da. Det er alltid det negative som stemmer. Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å glede seg sånn over livet som de gjør. Er de bare flinke til å fake alt? Eller har de det lettere fordi de fungerer annerledes? Jeg vet ikke hvor mye av dette som skyldes Asperger og personlighet... 

Men jeg er veldig alene. Jeg vil liksom være alene men så er det forferdelig vondt også. 

Typisk aspergers.

Anonymkode: 1e52a...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Typisk aspergers.

Anonymkode: 1e52a...2ea

Ja det er den som ødelegger alt. Så hvordan kan jeg bli glad i meg selv? Når jeg vet at jeg er en levende feil? Dette skal følge meg hele livet, og diagnosen var ikke en lettelse men en bekreftelse på at jeg er en feil. At jeg er den feilen jeg alltid følte at jeg var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Så drit i disse velmenene rådene.

Anonymkode: 1e52a...2ea

Og så blir jeg sikkert bare straffet, fordi det er jo viktig å se at andre har rett, selv om det er kjedelig. Kan jo ikke være så arrogant at jeg gjør det jeg vil og tror det skal gå bra vettu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (22 timer siden):

Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. På en måte er det helt greit å ikke få meldinger hele tiden og bli usikker på hva jeg skal svare. På en annen side blir jeg litt trist og kjenner tristheten snike seg på. Ikke bare pga han men generelt for mobilen min er jo ganske stille så lenge ikke sender noe først. Jeg følte jeg hadde fått en god venn, men så er jeg redd han kanskje bare tenker på det mellom beina mine og. Kanskje jeg betyr ingenting ellers..?

Han svarer hele tiden. Jeg spør aldri om ting, er bare story/snaps. Han er den eneste som svarer hele tiden. Så blir det ofte en samtale men jeg er jo usikker likevel

Du tenker alt for mye. Kan du ikke bare la deg føre hen noen ganger da og så bare se hvordan det går?

Endret av Stormwind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
Stormwind skrev (8 timer siden):

Du tenker alt for mye. Kan du ikke bare la deg føre hen noen ganger da og så bare se hvordan det går?

Men jeg får stempelet billig og det vil jeg ikke leve med. «Hun som er lett å invitere» og så føler jeg meg mer søppel hvis jeg får forsterket følelsene. Ja kanskje jeg tenker for mye da men jeg føler meg passe dritt når mobilen min er helt stille mens jeg ser at «vennene mine» har det gøy. Alvorlig talt. De snakker om andre. De holder kontakt med andre. De inviterer andre! Jeg blir ikke invitert. Jeg eksisterer mens jeg dukker opp selv. Er jeg så kjedelig? Mest sannsynlig. Men det er fordi... ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (33 minutter siden):

Men jeg får stempelet billig og det vil jeg ikke leve med. «Hun som er lett å invitere» og så føler jeg meg mer søppel hvis jeg får forsterket følelsene. Ja kanskje jeg tenker for mye da men jeg føler meg passe dritt når mobilen min er helt stille mens jeg ser at «vennene mine» har det gøy. Alvorlig talt. De snakker om andre. De holder kontakt med andre. De inviterer andre! Jeg blir ikke invitert. Jeg eksisterer mens jeg dukker opp selv. Er jeg så kjedelig? Mest sannsynlig. Men det er fordi... ja... 

billig kun i ditt hode.

Anonymkode: 1e52a...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (34 minutter siden):

Men jeg får stempelet billig og det vil jeg ikke leve med. «Hun som er lett å invitere» og så føler jeg meg mer søppel hvis jeg får forsterket følelsene. Ja kanskje jeg tenker for mye da men jeg føler meg passe dritt når mobilen min er helt stille mens jeg ser at «vennene mine» har det gøy. Alvorlig talt. De snakker om andre. De holder kontakt med andre. De inviterer andre! Jeg blir ikke invitert. Jeg eksisterer mens jeg dukker opp selv. Er jeg så kjedelig? Mest sannsynlig. Men det er fordi... ja... 

men inviterer du andre?

Anonymkode: 1e52a...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 22.8.2021 den 1.42):

men inviterer du andre?

Anonymkode: 1e52a...2ea

Ja jeg tar kontakt med andre, men når svarene er «skal bort da men sier ifra når jeg er tilbake» og så gjør de det ikke eller Jeg får andre svar der jeg ser at det ikke er interesse. Men den tråden her handler om kjærligheten. Jeg orker ingen moralpreken om «Finn andre ting i livet» for jeg har mye annet i livet enn fokus på kjærester. Jeg trenger ikke kjæreste, men er jeg forelsket så er jeg det som andre, og da vil jeg jo ha noe kontakt med vedkommende. Jeg ba ikke om å bli forelska, men jeg er tydeligvis normal nok til å bli det da. Jeg føler bare ikke at jeg har lov, fordi jeg hele tiden har blitt møtt med sånne velmenende råd. Jeg gjør aldri rett uansett, så han her skal jeg ikke si noe om. De rundt meg skal garantert si noe på det også. Men kanskje jeg er skapt for å provosere. 

Men i går kom en lyd fra mobilen min og jeg trodde det bare var moren min eller noe annet kjedelig. Men så var det han jeg likte, men var bare et tegn og jeg spurte hva det var siden jeg lurte på det og så skrev han at han hadde kommet borti en knapp og beklaget det. Vi har ikke chatet på messenger på mange dager så han må ha gått inn på min og kanskje sett når jeg sist var aktiv da. Han har isåfall vært inne på våres chat.

Fikk snaper for 2 dager siden også og jeg prøvde å flørte litt mer. Han gir uttrykk for at han liker meg, men jeg klarer ikke å vise det tilbake siden jeg er redd for at han skal havne der at han blir redd for at jeg virkelig liker han så trekker han seg så blir jeg forvirra og føler meg driti ut osv osv. Jeg er liksom redd for at han ikke er ærlig, at han bare skal sjarmere meg slik at jeg skal bli kanskje lettere å pule. Og der ser jeg ned på oss kvinner. Jeg vet ikke om det her er sant, men det virker nesten som menn ikke får følelser men har skjønt at det er lett å sjarmere oss men så er det kun hullet mellom bena. Det er jo trist. Men nå har jeg likevel ikke hørt noe siden i går. 
Synes han kunne kontaktet meg litt mer.. men det kjennes umulig for meg å tilhørighet. Jeg får alltid sånne negative følelser ut av slik. Jeg føler andre før veldig mye makt siden jeg er så alene. Jeg har ikke en vennegjeng som gjør meg opptatt. Jeg har ikke noe givende i hverdagen. Og jeg føler på at mulighetene mine har gått fra. Jeg føler at jeg kun har et hull mellom bena når det kommer til menn mens jeg er teit og savner dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...