Gå til innhold

Jeg fortjener å brennes i helvete pga følelsene


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg klarer ikke å slutte å hate meg selv for at jeg liker noen. Hele tiden er det denne Berg og dalbanen. Lykkerus i starten, de som kjenner meg sier at jeg har virket så glad i det siste, men jeg tør da ikke si at det er pga en forelskelse, for det er så barnslig som en kan få. Men jeg er vel barnslig, en del av sykdommen. Nok en gang er det vel det kjedelige svaret, jeg må gå videre. Han viser interesse på en måte, men på en annen måte er det som om han ikke bryr seg i det hele tatt. Og det er ikke han men meg det er noe med. Helvetes kvinne følelser. Vi er så teite og følsomme. 
Jeg føler at jeg med min diagnose kanskje må ha hjelp til å vurdere enkelte menn, jeg kan ikke flørte vilt og ha det gøy som vanlige friske kvinner. For jeg er på en måte umyndig.

Jeg føler ikke at jeg har lov til å ha disse følelsene. Nå er jeg jo i slik dårlig humør igjen, der jeg bare innser hvor barnslig jeg egentlig hele tiden har vært. Trodde at jeg hadde funnet en som kanskje bryr seg, men så er det kanskje bare det mellom beina mine. Han skulle fått det, men jeg vet ikke om jeg har så lyst til å gi han når han lar meg sitte ensom på denne måten. Han har venner, ikke jeg, ikke mer enn noen få som er på avstand. 
Han vet ikke hva jeg føler da, men vi har holdt kontakt nå en stund, og jeg trodde kanskje det skulle føre til noe mer. At det kanskje skulle gå bra denne gangen. Men jeg merker jo at jeg bare får tilbake denne uroen. 
Jeg føler meg super ensom. Og jævla teit. Teit kvinnemenneske og jeg synes jeg fortjener å brennes i helvete fordi jeg har slike følelser. Et teit teit kvinnfolk som blir barnslig forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...