Gå til innhold

Uff, så var det vår igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest kisseypooh

Hei alle sammen!!

Korleis har alle sammen da for tida??

Egentlig et dumt spørsmål for nokon...

Lenge siden eg har vært innpå så eg tenkte eg skulle hilse på litt når eg først var innpå og kikka. Må jo alltid innpå for å sjå om ein eller aen har skreve noko som eg har interesse for. Eg synst detta e eit supert forum der alle kan dele meininger og erfaringer og ikkje minst Wenke som alltid er der for å svare enten hu er i Norge eller ett eller anna anna land, All ros te deg!!

Ka anna kan eg gjera når eg ikkje bør gå så mykje ute enn å lesa alle innlegg og svar som har komt den siste tida??

Detta blei litt i lengste laget,men da gjere vel ikkje noko...

Koz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46234-uff-s%C3%A5-var-det-v%C3%A5r-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Hei på deg

Det var hyggelig å "se" deg igjen. Ja, det er ikke greit nå i bråtebranntiden for mange astmatikere. Tenk om en eller annen kunne finne på noe som hjalp utenom å holde seg inne? Ved å bruke den blå medisinen - Ventolin, Bricanyl f eks - hyppig, så hjelper det muligens noe, men ikke alt. Det hade vært hyggelig om noen kunne komme med gode råd her!

Gjest kisseypooh

Hei igjen!!

Kjekkt at du tar deg tid til et lite innlegg!!

Nå har eg blitt verre og har faktisk tenkt å ta meg ein liten visitt te legen i måro før eg går på skulen, bare han ikkje finne på å sjukemelda meg så... E kanskje litt lurt siden eg blir verre av å sitte i klasserommet,men har rett og slett ikkje tid til å vere dårli. Ligge langt etter pensum (og de andre) og det er bare litt meir enn ein mnd te eksamen!!

Koz

Hei igjen!!

Nå har eg blitt verre og har faktisk tenkt å ta meg ein liten visitt te legen i måro før eg går på skulen, bare han ikkje finne på å sjukemelda meg så... E kanskje litt lurt siden eg blir verre av å sitte i klasserommet,men har rett og slett ikkje tid til å vere dårli. Ligge langt etter pensum (og de andre) og det er bare litt meir enn ein mnd te eksamen!!

Koz

Hei kisseypooh d er trist å høre at du er dårlig.Ikke drøy for lenge med å søke hjelp hos legen din.

Men hvis d er no trøst så er vi heldigvis minst 2 i samme båt.GOD BEDRING TIL DEG DA!

De andre i klassen min stønner over varmen,og slenger opp alle mulige vinduer.Hos meg surkler og piper pusten så det er reint flaut.Hiver inn på med astma spray men ingenting ser ut til å hjelpe.Må nokk krype til lege korset å få dobbla kortison sprøytan mine i år også.Hadde håpa å slippe det i år grunna stor vektøkning i fjor.Nesa renner sånn at lommetørkle er fast bestandel i den ene hånda.Øyan renner sånn at jeg ikke kan lese på tavla.

HELDIGVIS så får jeg hjelp av noen i klassen.Får kopiert opp notatene.Resyme av undervisningen når jeg har lagt hjemme i senga.Håper at du også har noen som kan hjelpe deg med d du tenger.

Jeg har også fått innvilget tilrettelagt eksamen.Etter det jeg leser,håper jeg at du også får d.

HÅPER DU KAN FÅ NO HJELP,SÅ D KAN BLI BEDRE MED DEG SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei igjen!!

Koz

Hei kisseypooh d er trist å høre at du er dårlig.Ikke drøy for lenge med å søke hjelp hos legen din.

Men hvis d er no trøst så er vi heldigvis minst 2 i samme båt.GOD BEDRING TIL DEG DA!

De andre i klassen min stønner over varmen,og slenger opp alle mulige vinduer.Hos meg surkler og piper pusten så det er reint flaut.Hiver inn på med astma spray men ingenting ser ut til å hjelpe.Må nokk krype til lege korset å få dobbla kortison sprøytan mine i år også.Hadde håpa å slippe det i år grunna stor vektøkning i fjor.Nesa renner sånn at lommetørkle er fast bestandel i den ene hånda.Øyan renner sånn at jeg ikke kan lese på tavla.

HELDIGVIS så får jeg hjelp av noen i klassen.Får kopiert opp notatene.Resyme av undervisningen når jeg har lagt hjemme i senga.Håper at du også har noen som kan hjelpe deg med d du tenger.

Jeg har også fått innvilget tilrettelagt eksamen.Etter det jeg leser,håper jeg at du også får d.

Annonse

Gjest kisseypooh

Hei tomatos!!

Da blei nok legen ja,så eg holdt meg heima i går og i dag!! I tillegg til astma og allergi så måtte eg jo bare få bronkitt på toppen av da heile!!

Tilrettelagt eksamen er i boks,men det er ikkje alltid da hjelpe noko særli når du ikkje klare å sitte der noko særli lenge...

Eg har ein ganske grei avtale med lærerene mine så eg får notater og oppgaver til å gjera heime, og av og til slepper eg å få fravær...

Håper virkeli du og komme deg noenlunde gjennom denne våren/sommeren og!! God bedring!!!

Koz

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...