Gå til innhold

Er hun altfor bra for meg?


Rune84

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i slutten av 30-årene, og har i sommer kommet i kontakt med en pen og søt jente som er 10 år yngre enn meg. Har hatt veldig god kontakt på snap, flørting begge veier, og har møttes et par ganger å pratet og hygget oss. Men siste ukene har det vært mindre kontakt. Hun svarer når jeg sender, men tar lite kontakt selv, og jeg føler jeg blir veldig masete. Jeg er rett og slett blitt forelsket i denne søte jenta, men føler hun er "way out of my league". Jeg er slett ingen "Don Juan" selv og har ikke veldig mye erfaring med dating. Jeg trenger rett å slett tips og råd om hvordan en middelmådig mann som meg kan klare å sjarmere denne drømmedama før det er for sent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel bare vise deg som en pålitelig mann. Samtidig bør du ha i bakhodet at dette med forelskelse kan ta litt lenger tid , kanskje for hennes del, så ikke bli for ivrig. 

I tillegg så liker kvinner menn som har noe på gang, at du har noen spennende prosjekter som du driver med, enten på jobben eller ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tydeligvis ikke "way out of your league", men det ser ut som om hun mister interessen, ja.

Når hun er på vil til å gå videre så er min "gut feeling" at du sier rett ut at du er forelsket, og rett og slett stå for det. I alle fall som en siste utvei fremfor å gi opp. Det virker mer selvsikkert enn desperat masing. Det er heller ikke så mye å vinne på å spille kostbar når hun er på vei bort.

(Du bør kanskje være litt forsiktig med å ta imot sjekkeråd fra meg siden jeg ikke har sjekket noen siden 90-tallet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha tatt initiativet hele tiden til kontakt. La henne sende, og ikke bare svare. Vet hvor frustrerende dette er etter erfaring.

Jeg hadde en sånn tid da jeg var singel. Ble iblant bare meg som tok kontakt og fikk svar i andre enden men ikke skikkelig initiativ. Lærte av dette og trakk meg heller tilbake hvis vedkommende ikke tok kontakt selv. Tilslutt traff jeg den rette. Den som hadde tid til meg, tok kontakt, og den som fikk meg til å føle meg verdifull osv. . Og nå er jeg takknemlig for at det ikke gikk med de som det ikke fungerte med. Men det lærte meg mye.

Aldri vær kun den eneste som tar initiativ til kontakt  :) . Og husk du er for verdifull til det. 

Anonymkode: 6371b...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...