Gå til innhold

Er det lov å snakke om fengsel her inne eller på psykiatri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvilken hensikt har du ved å stadig snakke om det? Hva vil du oppnå med disse trådene?

Anonymkode: 57458...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hvilken hensikt har du ved å stadig snakke om det? Hva vil du oppnå med disse trådene?

Anonymkode: 57458...7a2

Få ut tankene. Den eneste doktoren jeg har som gidder å høre på meg er doktoronline. 

Anonymkode: 582cc...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det ikke lov? Kan man snakke om ting bare man unngår å bruke ordet "fengsel"? 

Anonymkode: 582cc...08d

Du har postet likemenende poster gang på gang. Kan ikke nok være nok? Er det det eneste du bryr deg om? Et urealistisk bilde av fengsel? Dessuten sier du først du ikke har vært i fengsel , men så savner du plutselig vaktene fra da du VAR i fengsel. 

 

Anonymkode: 91749...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Få ut tankene. Den eneste doktoren jeg har som gidder å høre på meg er doktoronline. 

Anonymkode: 582cc...08d

Det finnes maaange private doktorer som mer enn gjerne vil høre på deg om du er villig til å betale for det. 

Anonymkode: 57458...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å snakke om fengsel, men å spamme ned forumet med slike tråder er ikke lov.

Anonymkode: cecdc...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at det er mer ugreit å skrive om fengsel en sjelden gang, mens brukere som starter den ene tråden etter den andre om at de har begynt å slutta på medisiner hele tiden er greit. 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du har postet likemenende poster gang på gang. Kan ikke nok være nok? Er det det eneste du bryr deg om? Et urealistisk bilde av fengsel? Dessuten sier du først du ikke har vært i fengsel , men så savner du plutselig vaktene fra da du VAR i fengsel. 

 

Anonymkode: 91749...6d0

Hva så? Er dette et politiavhør? 

Anonymkode: 582cc...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Skjønner ikke at det er mer ugreit å skrive om fengsel en sjelden gang, mens brukere som starter den ene tråden etter den andre om at de har begynt å slutta på medisiner hele tiden er greit. 

Hva så? Er dette et politiavhør? 

Anonymkode: 582cc...08d

Hva er det du ønsker å oppnå mer å starte alle disse fengselstrådene? Du tar jo ikke til deg tilbakemeldingene du får i dem så hva er det du er ute etter når du starter tråd etter tråd om temaet?

Anonymkode: cecdc...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at det er mer ugreit å skrive om fengsel en sjelden gang, mens brukere som starter den ene tråden etter den andre om at de har begynt å slutta på medisiner hele tiden er greit. 

Hva så? Er dette et politiavhør? 

Anonymkode: 582cc...08d

Ljugefant! Der kom innrømmelsen på at du er ett troll ja. Fint da vet vi det. Jeg tenkte nok mer i retning PU.

Anonymkode: 91749...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ljugefant! Der kom innrømmelsen på at du er ett troll ja. Fint da vet vi det. Jeg tenkte nok mer i retning PU.

Anonymkode: 91749...6d0

Ljugefant? 😅 Er du småbarnsmor? 

Anonymkode: 582cc...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ljugefant? 😅 Er du småbarnsmor? 

Anonymkode: 582cc...08d

Du svarer fortsatt ikke på hva du ønsker å oppnå med disse fengselstrådene dine.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det du ønsker å oppnå mer å starte alle disse fengselstrådene? Du tar jo ikke til deg tilbakemeldingene du får i dem så hva er det du er ute etter når du starter tråd etter tråd om temaet?

Anonymkode: cecdc...674

 

Anonymkode: cecdc...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du svarer fortsatt ikke på hva du ønsker å oppnå med disse fengselstrådene dine.

 

Anonymkode: cecdc...674

Det skrev jeg i post nr 2.

Anonymkode: 582cc...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skrev jeg i post nr 2.

Anonymkode: 582cc...08d

Hvis du kun starter tråd på tråd her inne for å få ut tankene hvorfor oppretter du ikke en dagbok istedet? En så lenge så kommer moderatorene til å tolke disse trådene som spam.

Anonymkode: cecdc...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du kun starter tråd på tråd her inne for å få ut tankene hvorfor oppretter du ikke en dagbok istedet? En så lenge så kommer moderatorene til å tolke disse trådene som spam.

Anonymkode: cecdc...674

Jeg har ikke nevnt fengsel på kanskje 1mnd nå. Det er andre her du heller kan klage på at spammer.

Mem vet du hva? Jeg tror du bare er sur og misunnelig på at jeg trives i fengsel. 

Anonymkode: 582cc...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg føler meg mobbet og utstøtt. 

Anonymkode: 582cc...08d

Så dra til fengsel da vel. Der blir du ikke mobbet og utstøtt. Ifølge deg selv. 

Anonymkode: 57458...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så dra til fengsel da vel. Der blir du ikke mobbet og utstøtt. Ifølge deg selv. 

Anonymkode: 57458...7a2

Ja ☺️

Anonymkode: 582cc...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...