Gå til innhold

Lav stigende hcg


Lav hcg stigning

Anbefalte innlegg

Lav hcg stigning

Hei. Ut ifra sist menstruasjon burde jeg være 9 uker på vei. For halvannen uke siden fikk jeg brunlig slim og noen små koaguler da jeg var på toalettet. Fikk samtidig menslignende smerter som varte ca tre dager før det avtok helt. 
Tok kontakt med fastlegen min mandag for en uke siden som henviste meg til sykehuset da hun ikke kunne se noen hjerteaksjon på ultralyd. Jeg fikk kontroll på onsdag og tok en hcg: 43431. De klarte heller ikke se noe hjerteaksjon og mente jeg var kommet mye kortere (5-6 uker), klarte heller ikke måle CRL. Tok en ny hcg på fredagen: 45054, altså svakt stigende. Fikk ny ultralyd og hcg mandagen etter: 51781, men fortsatt ingen avklaring med ultralyd. De klarte imidlertidig måle CRL til 3,7 mm. Konklusjonen fra sykehuset er at det er ugler i mosen, men de klarer ikke fastslå om det er MA. Jeg er i god form og ingen blødning lenger. Er satt opp til ny kontroll om en uke. Snakk om at tiden går sakte når man venter på sånt her! 
Er det noen som har erfaring med så lav hcg stigning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...