Gå til innhold

Birgitte Tengs - saken: er den riktige siktet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke gammel nok til å få med meg dette, men får litt de samme vibbene som baneheia-saken. Altså mtp politiarbeidet. Har forøvrig lidd under sinnsykt dårlig politiarbeid selv så det er ikke feilfritt nå heller. Men det er ingen drapssak da. Ikke at det er takket være gjerningspersonen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Everybody skrev (13 minutter siden):

Han har altså sittet mer enn 2 år i varetekt uskyldig dømt. Hadde vært fly forbanna hadde det vært meg.

Han vil nok få en stor økonomisk erstatning. Det som er verre er kanskje at ansiktet og navnet hans er kjent for alle. Mange vil nok tenke at han er skyldig siden det ikke var en enstemmig dom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (1 time siden):

Mange vil nok tenke at han var skyldig også fordi DNA'et hans fantes på innsiden av Birgittes strømpebukse. 

Ja. Helsike til uflaks at DNA'et hans forvillet seg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må noen ta ansvar. Skjønner de ikke hva det gjør med folk å sitte år i fengsel uskyldig? De kan ikke bare fengsle noen fordi de tror han har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har han gjort det men politiet har gjort slett arbeid og det finnes ikke nok beviser? Det er nok noen mordere som går fri bare fordi man ikke har nok beviser. Og han hadde gjort ting tidligere som drapsforsøk på en psykolog og blotting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (3 timer siden):

Eller så har han gjort det men politiet har gjort slett arbeid og det finnes ikke nok beviser? Det er nok noen mordere som går fri bare fordi man ikke har nok beviser. Og han hadde gjort ting tidligere som drapsforsøk på en psykolog og blotting.

Han kan være uskyldig 

Anonymkode: 30a24...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (5 timer siden):

Ja. Helsike til uflaks at DNA'et hans forvillet seg dit.

Ja, det kan ikke havne der sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (6 minutter siden):

Hvorfor reagerte han da med å besvime når dommen falt og å ikke klare å stå oppreist og gråte når han ble frikjent?

Dette kunne jo vært en forståelig reaksjon uansett utfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tv-serien(tror jeg) om saken så ble det fortalt om en mann som kom hjem til en dame og var veldig opprørt og fortalte at han hadde drept noen. Denne mannen er død nå. Jeg husker ikke detaljene rundt dette, men jeg hang meg veldig opp i denne mannen og har hele tiden tenkt at det må være han. 
 

Anonymkode: eb850...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

I tv-serien(tror jeg) om saken så ble det fortalt om en mann som kom hjem til en dame og var veldig opprørt og fortalte at han hadde drept noen. Denne mannen er død nå. Jeg husker ikke detaljene rundt dette, men jeg hang meg veldig opp i denne mannen og har hele tiden tenkt at det må være han. 

Anonymkode: eb850...913

Det er veldig mye rart i denne saken og jeg husker også det du forteller om her. Han skal vel ha vært svært opprørt og sagt gjentatte ganger, "Hva har jeg gjort!? Hva har jeg gjort?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

I tv-serien(tror jeg) om saken så ble det fortalt om en mann som kom hjem til en dame og var veldig opprørt og fortalte at han hadde drept noen. Denne mannen er død nå. Jeg husker ikke detaljene rundt dette, men jeg hang meg veldig opp i denne mannen og har hele tiden tenkt at det må være han. 
 

Anonymkode: eb850...913

"Hansemann" ja. Blir tatt opp i denne podcasten:

https://podcasts.apple.com/no/podcast/hvem-drepte-egentlig-birgitte-tengs-reprise/id1463927951?i=1000637554494

Anonymkode: c5d87...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...