Gå til innhold

Tenker du over om noen skjuler vennelista si på face?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og ikke bruker sitt fulle navn feks? Blir du skeptisk til de som ikke vil vise så mye? 
Har selv valgt å skjule vennelista mi, vet ikke helt hvorfor, men liker ikke at folk sitter og ser om vi har felles kjente eller ser hvem jeg kjenner og prøver å analysere seg frem til hvordan jeg kjenner dem.

Anonymkode: 0c5dd...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skjult venneliste selv, så nei tenker ikke noe spesielt om andre har det. Men det legger jeg for øvrig ikke merke til da jeg ikke har interesse av å se på andre sine venneliste. Har forresten også skrudd av funksjonen på messenger som lar andre se når jeg sist var aktiv. Hvorfor skal andre få info om det?

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, er ikke på "face". Hva har jeg der å gjøre?

Anonymkode: 13251...968

Spurte ikke dere som ikke er på face

Anonymkode: 0c5dd...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og ikke bruker sitt fulle navn feks? Blir du skeptisk til de som ikke vil vise så mye? 
Har selv valgt å skjule vennelista mi, vet ikke helt hvorfor, men liker ikke at folk sitter og ser om vi har felles kjente eller ser hvem jeg kjenner og prøver å analysere seg frem til hvordan jeg kjenner dem.

Anonymkode: 0c5dd...e6d

Nei, blir ikke skeptisk til det. Har skjult venneliste selv. Tenker at folk ikke har noe med hvor mange eller få venner jeg har. Når det kommer til felles kjente så kommer det opp av seg selv, selv om man har skjult venneliste. Altså hvis jeg går inn på profilen til en som har skjult venneliste så står det hvilke felles venner vi har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miamerino

Nei. Jeg har selv min side lukket. Jeg har også få venner der, kun de jeg har faktisk kontakt med og ikke «venner» som kun bidrar med å dra opp antallet vennner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og ikke bruker sitt fulle navn feks? Blir du skeptisk til de som ikke vil vise så mye? 
Har selv valgt å skjule vennelista mi, vet ikke helt hvorfor, men liker ikke at folk sitter og ser om vi har felles kjente eller ser hvem jeg kjenner og prøver å analysere seg frem til hvordan jeg kjenner dem.

Anonymkode: 0c5dd...e6d

Nei, jeg skjuler egentlig det som kan skjules på Facebook. Inkl. også fødselsdato. Jeg ønsker å få gratulasjoner fra de som selv husker på at jeg har bursdag og ikke får bistand fra Facebook - de anser jeg som mine virkelige venner.

Jeg har også slått av at Facebook skal identifisere meg på bilder. Facebook identifiserer jo på grunnlag av profilbildet at du er med på andre bilder og varsler om det. Det misliker jeg særs lite.

Jeg har slått av at folk kan se når jeg sist var aktiv på Facebook, tilsvarende hva  @Glitter har gjort på Messenger. De to er jo to uavhengie program og en må ev. gjøre det begge steder om en ønsker full diskresjon. Folk ser når jeg er aktiv på Messenger og jeg ser det positive i det, for da tar ofte folk kontakt om de vil meg noe. Jeg er ikke så veldig ofte aktiv der, så de må benytte anledningen når de kan :) 

Anbefaler folk sterkt å gjennomgå personverninnstillingene på Facebook og slå av det man kan og det man ikke føler man selv trenger/er unødvendig. Det som Facebook selv har fordel av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange skjuler fordi de gjerne har få venner på Facebook.  Er ikke gøy at folk skal se det synes de. Det har noen av de som skjuler den sagt til meg. 

Jeg har kun litt over 100 Facebook-venner men har kun kontakt med et fåtall av de. 100 venner er lite på Facebook men jeg skammer meg ikke over det og har det åpent for de som er venner med meg på Facebook.  

Anonymkode: e9237...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...