Gå til innhold

Hvor ofte skifter du profilbilde på fb og hvor var du da bildet ble tatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg har nå, har jeg hatt i 2 år. Det ble tatt ute på dekk på danskebåten av ei venninne. Fin ettermiddagssol og litt vind i håret.

Det varierer hvor ofte jeg bytter. Kanskje når jeg bytter briller 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra tid til annen, 1-2 ganger i året kanskje? Det bildet jeg har nå er fra vi var på ferie i sommer, mulig det er tatt i Bergen, det er jeg usikker på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet i dag, faktisk. Det forrige var hele ti år gammelt. Har lenge tenkt på å bytte, men jeg har av ulike årsaker vegret meg. I dag fikk jeg derimot tilsendt et bilde noen tok av meg i forbindelse med et intervju. Det passet i grunnen bra som nytt profilbilde, så da ble det sånn!😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skiftet en gang på de årene jeg har hatt Facebook  (men har ikke hatt Facebook i så mange år da)  Det bilde jeg har nå er et av få jeg synes er ålreit av meg selv, så det får stå en stund til. Bilde er tatt i en park.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, mitt er også 7-8 år, og jeg er mye tynnere og yngre, så burde byttet. - Synes dog det er kleint. Bruker FB egentlig kun til å følge div nyttige sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonie skrev (35 minutter siden):

Skifter ca en gang i året. Jeg synes det er greit at folk ser aldringen min skje gradvis så de ikke får sjokk når de ser meg :) 

Haha 😅 Godt argument for bytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år siden sist gang. Det kan bli stående noen år hvis jeg er fornøyd, men byttes oftere i perioder hvor jeg leter etter et bra bilde. Bildene har vært tatt innendørs, men nå er det et bilde fra fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...