Gå til innhold

Forslag til nye joggesko


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg har et par Nike joggesko som kostet vel over 1000 kroner. Jeg trodde jeg hadde sikret meg et par skikkelig gode joggesko som jeg kunne ha i år fremover. Men nei da. Går jeg for lenge får jeg tendens til gnagsår og det gjør skikkelig vondt. I dag travet jeg mye rundt. I morgen kan jeg bare glemme å ta på meg de skoene så det blir ingen gåtur. 

Så har du forslag til et godt merke som ikke koster all verden, men som er gode å gå i? Min venninne foreslo Nuka, men de koster 2000 kroner så det er helt uaktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt New Balance på SportOutlet de siste gangene, de passer godt til mine føtter. Huka er visstnok fantastiske, men dem har jeg ikke prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor på foten du fikk gnagsår. Nike passer kanskje ikke til din fot, men det er umulig å si hva som er riktig for deg ut ifra det du skriver.

Jeg ville ikke gitt opp skoene men én gang. Mulig du må gå dem inn litt.

Hvis det er bak på helen må du passe på at du har sokker som er høyere enn skoene. Ellers får i alle fall jeg gnagsår. Du kan også være mer obs på å knyte dem stramt. (Det er et ekstra par hull øverst som brukes til det formålet. Kan lete opp en video når jeg får tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoka men de koster. Du kan være heldig å få billige Hoka sko og. Eneste minus er at de føles litt tunge. Mine gjør ihvertfall. Nike sine er lettere på foten synes jeg. 

Anonymkode: 0eac4...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gondor skrev (9 timer siden):

Jeg har et par Nike joggesko som kostet vel over 1000 kroner. Jeg trodde jeg hadde sikret meg et par skikkelig gode joggesko som jeg kunne ha i år fremover. Men nei da. Går jeg for lenge får jeg tendens til gnagsår og det gjør skikkelig vondt. I dag travet jeg mye rundt. I morgen kan jeg bare glemme å ta på meg de skoene så det blir ingen gåtur. 

Så har du forslag til et godt merke som ikke koster all verden, men som er gode å gå i? Min venninne foreslo Nuka, men de koster 2000 kroner så det er helt uaktuelt. 

Skal du bruke dem til jogging eller er de bare til å ha skikkelig gode gåsko? Om det siste er tilfelle må du ta turen innom Eurosko og sjekke ut skoene til Okaki! Verdens beste sko! Jeg kjøpte meg to par i sommer (ikke sandalene, men skoene) og de er så gode at jeg bruker ikke andre sko (med mindre jeg er på joggetur). Myke og litt kraftige såler med god demping og ingenting som gnager i overdelen. Koster ikke all verden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte nylig et par Hoka, og de er fantastisk gode, men ganske dyre, ja.

 

Ellers liker jeg godt Saucony og Asics kommer jeg alltid tilbake til. Asics vet jeg passer foten min, så har kjøpt på tilbud på nett, siste paret var vel et par Nimbus som jeg fikk til halv pris.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (2 timer siden):

Ellers liker jeg godt Saucony og Asics kommer jeg alltid tilbake til. Asics vet jeg passer foten min, så har kjøpt på tilbud på nett, siste paret var vel et par Nimbus som jeg fikk til halv pris.

Jeg har også vært veldig fornøyd med Asics, så fornøyd at de siste jeg kjøpte ble kjøpt på nettet... Må innrømme at om jeg hadde sett dem i butikken og fått kjent på dem og prøvd dem så hadde jeg ikke kjøpt dem, men jeg gidder ikke sende tilbake så jeg bruker dem nå. Har hatt flere Nimbuser tidligere og elsker dem, men disse nye har en helt annen såle som gir omtrent null tilbake når man løper. Den føles helt død, null sprett eller demping, bare død rett og slett... Men dritkule å se på da! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hva med plaster eller andre sokker? Du kan også legge nedi ekstra såle så du kommer høyere opp dersom grunnen er at du kommer for langt ned i skoen.

Ellers så koster ikke Levity hos Tights særlig mye. De har satt opp prisen igjen nå da, men de ligger på. 299 og slik noen ganger. De selger de på outleten i Oslo til 249 eller noe hvis du bor der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg har også vært veldig fornøyd med Asics, så fornøyd at de siste jeg kjøpte ble kjøpt på nettet... Må innrømme at om jeg hadde sett dem i butikken og fått kjent på dem og prøvd dem så hadde jeg ikke kjøpt dem, men jeg gidder ikke sende tilbake så jeg bruker dem nå. Har hatt flere Nimbuser tidligere og elsker dem, men disse nye har en helt annen såle som gir omtrent null tilbake når man løper. Den føles helt død, null sprett eller demping, bare død rett og slett... Men dritkule å se på da! 🤣

Asics har jo veldig mange modeller i ulike prisklasser, så man må jo være bevisst på hvilken man velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Asics har jo veldig mange modeller i ulike prisklasser, så man må jo være bevisst på hvilken man velger.

Jepp, disse var ganske dyre også, men det var medlemstilbud så jeg slo til. Har angret litt, men det er jo ingen krise. :) Men neste gang skal jeg definitivt prøve i butikk før jeg kjøper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Men prøvd Levity Cloud Max? Eller noen av de andre de har? Men cold Max er store i str. Jeg er liten 40, str 39 av og til og måtte ned i 38 i de. Cloud Max altså, de andre de har er mindre i str. 
 

Like gode å gå i som Hoka. I hvertfal ikke langt unna. 
 

Ellers har jeg et par med Skechers Ultra Go. Kjempe deilige. Men de er litt opp i pris igjen. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...