Gå til innhold

Jeg gir andre mennesker angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame på 30 som sliter litt med sosial angst. Nå i det siste har jeg begynt å merke at jo mer angst jeg har, jo mer usikre blir de jeg er sammen med. Dette er veldig vanskelig, da jeg føler jeg henger meg såpass opp i dette at jeg ikke klarer å slappe av rundt andre.. Jeg skal treffe en jeg liker godt i neste uke, men er veldig redd for at angsten skal ta helt overhånd og at jeg skal skremme personen, eller at den føler et ansvar for meg. Jeg blir så sint på meg selv for dette, for jeg skjønner at jo mer jeg tenker på det, jo verre blir det. Er det noen som føler på det samme, eller har noen tips å komme med for å takle situasjonen? 

Anonymkode: 7970b...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje være ærlig med personen du skal møte, og fortelle hvordan du har det?  Si at du er litt nervøs. Mulig det avvæpner situasjonen litt, og angstete adferd blir ikke oppfattet som noe annet enn det faktisk er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...