Gå til innhold

Vil du være med på en lek?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trykke 20 ganger på den midterste tabellen i tekstrammen øverst på tastaturet og se hva for en ordsammensetning det blir? Hos meg blir det slik: Det er ikke så mye med dagen til å bli en del mellom livet mitt og det er ikke jo 

Helt meningsløst hahah 

Hva får du opp? Hilsen 30 and something som kjeder seg

 

 

 

 

Anonymkode: 61d91...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har ikke noen "tekstramme" øverst på tastaturet.

Anonymkode: 10b03...887

 

Ekstra skrev (11 minutter siden):

Dette skjønte jeg ikke noe av, hva er tekstramme? Hva slags enhet?

Det er ord fra ordlisten. Når du trykker en bokstav kommer det opp forslag til ord som begynner på den bokstaven, og så bare fortsetter du å trykke 19 ganger til etter å ha trykket på det første ordforslaget. Easy peasy 😊

Anonymkode: 61d91...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (3 minutter siden):

Jeg tastet "A" og fikk:

"AnonymBruker skrev om det er en kvinne som forsvarer seg selv og andre uansvarlige populister."

Bra du skjønte det 😊

Anonymkode: 61d91...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

 

Det er ord fra ordlisten. Når du trykker en bokstav kommer det opp forslag til ord som begynner på den bokstaven, og så bare fortsetter du å trykke 19 ganger til etter å ha trykket på det første ordforslaget. Easy peasy 😊

Anonymkode: 61d91...481

Får ikke opp noen ordliste. Men nå er jeg heller ikke masochist som bruker telefonen til å skrive her.

Anonymkode: 10b03...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alors que tu as fait une bonne journée et par la même raison pour les mer på dette er en av Norges største utvalg av de som har skjedd i morgen 

Hehe 😄 Det ble visst mer enn 19... Tastaturet står innstilt på norsk, men veldig ofte kommer det franske ord som forslag likevel 😄 Jeg skriver på fransk innimellom, så det er ikke helt borti natta fjernt. Men rart at det plutselig slo over på norsk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (38 minutter siden):

Alors que tu as fait une bonne journée et par la même raison pour les mer på dette er en av Norges største utvalg av de som har skjedd i morgen 

Hehe 😄 Det ble visst mer enn 19... Tastaturet står innstilt på norsk, men veldig ofte kommer det franske ord som forslag likevel 😄 Jeg skriver på fransk innimellom, så det er ikke helt borti natta fjernt. Men rart at det plutselig slo over på norsk da!

Hahah, morsomt 😊

Anonymkode: 61d91...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Hei og velkommen tilbake i Oslo i dag er jeg på egenhånd og jeg er veldig glad for å bli.

Ikke så morsom den da. 😛

Hihi, den gav jo nesten mening også 😉

Anonymkode: 61d91...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hihi, den gav jo nesten mening også 😉

Anonymkode: 61d91...481

Ja den gjorde det. Så den var kjedelig. Bortsett fra at jeg har ikke vært i Oslo på noen år da. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Asperger er det bare å gjøre det som skal til for at du har vært der før du kjøper online fra Dell som har vært på gata i går kveld og natt til søndag og mandag hei og takk for at du har vært der før jeg fikk ikke noe problem

Skrev asperger og dette kom opp😅

Anonymkode: 3a3f0...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin hei og takk for at du har vært der før jeg får ikke til å bli helt feit av all maten vi gjør det mulig for meg å få hjelp til å få en karakter på dps i dag er det bare å gjøre det som skal til for at du har vært der før jeg fikk ikke noe problem å få hjelp til å bli helt frisk og rask tilbakemelding og det er jo ikke til 

Anonymkode: 3a3f0...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Admin hei og takk for at du har vært der før jeg får ikke til å bli helt feit av all maten vi gjør det mulig for meg å få hjelp til å få en karakter på dps i dag er det bare å gjøre det som skal til for at du har vært der før jeg fikk ikke noe problem å få hjelp til å bli helt frisk og rask tilbakemelding og det er jo ikke til 

Anonymkode: 3a3f0...f28

😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drepe andre for å få hjelp til å bli helt feit av all maten er ekkel og det er jo ikke så mye som skjer på dps i dag er jeg i en annen bydel eller andre kriterier for restauranter du ønsker å være med på å få en ny mail med en gang ellers må jeg si at jeg ikke kan komme på besøk til dere som har vært på jobb på torsdag og det er jo ditt valg av ny teknologi og design 

Anonymkode: 3a3f0...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ingenting er som regel det blir litt vanskelig å få med seg en tur til Bergen for å bli bedre kjent med deg og dine en riktig god jul og et halvt minutt siden jeg har ikke fått noe epost til deg som melder mye av det som står bak denne siden ble sist endret av de som er alene om å ta en titt på det som skjer når jeg er på plass i bilen og kastet ut av det blå 

Anonymkode: 3a3f0...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...