Gå til innhold

Kupton og andre: Regler for bilkjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
 

Disse reglene på medisiner og bilkjøring🤯 

Man kan ikke ta 1 imovane og 1 vival for dagen og kjøre. 
Men kan man ta 1 vival og 1 imovane de dagene man IKKE kjører? Finner lite om det. 

Anonymkode: a69dd...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. 
 

Hvem kan gi et konkret svar på dette slik at jeg ikke blir tatt for noe? Hvis man kan tyde reglene ulikt? 
 

Jeg synes det er kjipt at man kan trøkke på meg seroquel og zyprexa for søvn (som jeg ikke sovner sv før etter flere timer i en ekkel døs og fryktelig stressende innsovning) og jeg da kan kjøre, men noe jeg har tatt veldig mange år, som fungerer (1 imovane og 1 vival for dagen) ikke er lov. 
 

Vet du om noen som har fått unntak fra regelen? I tilfelle med hvilken begrunnelse? Jeg har ikke engang en bulk i bilen min alle de årene jeg har kjørt på dette før. 

Anonymkode: a69dd...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@kupton 
 

Hender det at du har hatt pasienter som rett og slett har trengt imovane fast og feks vival? Med tanke på bilkjøring? I mange år har vi prøvd ulike medikamenter men det er dette som hjelper meg. Hvor lenge skal jeg drive og prøve ut ørten medisiner? 
 

Hvem kan gi meg et helt klart svar ang medikamenter og bilkjøring? Og vet du om noen som har fått dispensasjon? 
 

Anonymkode: a69dd...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...