Gå til innhold

Individuell plan


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg har det. Er ikke helt sikker på hvorfor for jeg husker ikke en gang hva som står der. Men det er vel for at jeg har langvarig oppfølging fra kommunal psykiatri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om det. Jeg forhørte meg med alle rundt meg om de synes det var et nyttig verktøy i deres jobb. Alle svarte at om jeg ville ha så skulle jeg få, det var opp til meg. Men jeg forstod at ingen så behov for det. Derfor valgte jeg å takke nei til en slik plan. De rundt meg samarbeider likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Lurer jeg og på

Anonymkode: b6ad2...7f0

Det er et vedtak man kan få i kommunen, som er et slags arbeidsverktøy. Ansatt og bruker fyller det ut sammen, evt at det er en del som ansatt fyller ut og en del de tar i lag. Der skal det stå hvilke utfordringer en har, hva slags hjelp en trenger i hverdagen og hvilke mål for framtiden. Så skal det jobbes ut ifra det. Tror ressursene til personen kartlegges også. Husker ikke helt. Også fører man opp andre kontaktpersoner og instanser som er relevante. Mtp samarbeid. 

Mulig jeg har glemt noe. Men jeg ser på det som et verktøy til den ansatte og ikke til meg. Jeg hører i hvert fall ikke noe om den bortsett hvis det er tid for å oppdatere den. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...