Gå til innhold

Hva slags apper bruker du daglig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

F. Eks lydbok, avis, sosiale medier.. 

Anonymkode: 14d18...fa6

Bluegarden (for inn- og utlogging på jobb), facebook, messenger og pokemon go... Avslutter gjerne dagen med en runde eller to mot en eller begge ungene på Nye quizkampen. :) Ellers bruker jeg vipps, snap og insta flere ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 timer siden):

Bluegarden (for inn- og utlogging på jobb), facebook, messenger og pokemon go... Avslutter gjerne dagen med en runde eller to mot en eller begge ungene på Nye quizkampen. :) Ellers bruker jeg vipps, snap og insta flere ganger i uka.

Hvordan er nye Quizkampen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (1 time siden):

Hvordan er nye Quizkampen? 

Morsomt! Man oppretter en bruker og spiller online, jeg spiller bare mot ungene mine da. Jeg spiller min runde og så spiller de sin når de får tid. :) 6 runder i hvert spill. Noen ulike temaer, man kan velge mellom 3 temaer i hver runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Morsomt! Man oppretter en bruker og spiller online, jeg spiller bare mot ungene mine da. Jeg spiller min runde og så spiller de sin når de får tid. :) 6 runder i hvert spill. Noen ulike temaer, man kan velge mellom 3 temaer i hver runde. 

Ok! Jeg har gamle QK - men det går ikke å spille uten å endre til det nye, så da får jeg gjøre det. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nok følgende ukentlig iallfall: Flere nettaviser, Yr, Nettbank, Notater, Finn, Safari, Snap, Messenger, Facebook, Twitter, Wordfeud, handleliste-appen ShopShop, Runkeeper, Topokart (turkart). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...