Gå til innhold

Vakuumpakker, hvilken anbefaler du?


Kayia

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke mye klokere av å google «vakuumpakkere best-i-test», og vender meg derfor mot dere erfarne og alltid godt oppdaterte dolere: Hvilken vakuumpakker anbefaler dere?  Oppgi gjerne pris, forhandler og kort begrunnelse for anbefalingen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (2 timer siden):

Jeg blir ikke mye klokere av å google «vakuumpakkere best-i-test», og vender meg derfor mot dere erfarne og alltid godt oppdaterte dolere: Hvilken vakuumpakker anbefaler dere?  Oppgi gjerne pris, forhandler og kort begrunnelse for anbefalingen :) 

Hva er vakuumpakker? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (14 timer siden):

og vender meg derfor mot dere erfarne og alltid godt oppdaterte dolere: Hvilken vakuumpakker anbefaler dere?  Oppgi gjerne pris, forhandler og kort begrunnelse for anbefalingen :) 

Vel ... jeg regner meg som erfaren DOL'er, i mange tilfeller også godt oppdatert - MEN her må jeg gi tapt. Dette har jeg ikke hørt om og kan ikke hjelpe deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (10 timer siden):

Noe jeg ikke trodde jeg hadde bruk for før jeg fikk sous vide-maskin i gave

Jeg hadde en slags idé om hva vakuumpakker var, men ikke sous vide-maskin 😊 Null erfaring her - tror ikke gourmet-venninnen min har det engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (11 timer siden):

😀 Noe jeg ikke trodde jeg hadde bruk for før jeg fikk sous vide- maskin i gave 👌😊

https://prisguiden.no/kategorier/vakuumpakker?s=test_rating desc&gclid=EAIaIQobChMIle-zoK2O8wIViJeyCh1E1wnpEAAYASAAEgLVYPD_BwE

Hehe, ok, dette har jeg ingen greie på, selv om mannen i huset har fablet om sous vide. Som mange andre menn elsker han alle typer maskiner og ville nok gjerne fylt opp hele vår lange kjøkkenbenk.  Kryper stille ut av tråden igjen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at man fremdeles kan bli overrasket - jeg trodde dere hadde lang og god erfaring med sirlig pakking både på kjøl og i frys, og at dere sous viddet (om man skal verbalisere) dere gjennom både hverdag og fest :D  Jeg lover erfaringsdeling når jeg selv har blitt mer bevandret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Så fint at man fremdeles kan bli overrasket - jeg trodde dere hadde lang og god erfaring med sirlig pakking både på kjøl og i frys, og at dere sous viddet (om man skal verbalisere) dere gjennom både hverdag og fest :D  Jeg lover erfaringsdeling når jeg selv har blitt mer bevandret!

Likte verbaliseringen din!

Lurer på om en kan si at dattera og jeg nettopp har susha? 😳😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Så fint at man fremdeles kan bli overrasket - jeg trodde dere hadde lang og god erfaring med sirlig pakking både på kjøl og i frys, og at dere sous viddet (om man skal verbalisere) dere gjennom både hverdag og fest :D  Jeg lover erfaringsdeling når jeg selv har blitt mer bevandret!

Kan du tenke deg å drive litt opplysningsarbeid? Hva slags mat bruker du det nye fine utstyret til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...