Gå til innhold

Emilie Skolmen


nick

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på Over Atlanteren. Emilie er en jeg ikke har lagt merke til før, men når de har henne i fokus så ser jeg en helt annen. Sverre Anker Ousdal, den kvinnelige versjonen. De har ikke noe til felles, det jeg vet, men han er sammen med en annen Skolmen. På wiki er Emilie sin far ikke oppgitt, men han er jo alt for gammel. Hun er barnebarnet til Jon Skolmen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja nå ble sikkert Anonym klokere 😂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette ga ingen mening… 

Anonymkode: 6bf88...69b

Joda. Nick lurer på om Emilie Skolmen kan være datteren til Sverre Anker Ousdal siden de har likhetstrekk. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (19 minutter siden):

Ja nå ble sikkert Anonym klokere 😂

Joda. Nick lurer på om Emilie Skolmen kan være datteren til Sverre Anker Ousdal siden de har likhetstrekk. 

Aha! Var det det som ble forsøkt sagt! Takk for oversettelse! (Kjenner til programmet, men forstod ikke hva ts forsøkte å formidle)

Anonymkode: 6bf88...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er datteren til Tine Skolmen, men hvem som er far vet jeg ikke. Ousdal er vel ikke "for gammel", men har aldri hørt at han har vørt sammen med Tine Skolmen. Hadde Emilies far vært en kjendis, hadde det garantert vært å finne på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da merkelig at far ikke er oppgitt og at SAO er sammen med en Skolmen. Uansett, ble bare nysgjerring siden jeg synes hun ligner veldig mye.

Av andre uvesentlige saker så må jeg si at reklamesangen «Ja, de penga» høres ut som den er sunget av Øystein Sunde, men han som synger ser ut som en rocker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (4 timer siden):

Det er da merkelig at far ikke er oppgitt og at SAO er sammen med en Skolmen. Uansett, ble bare nysgjerring siden jeg synes hun ligner veldig mye.

Av andre uvesentlige saker så må jeg si at reklamesangen «Ja, de penga» høres ut som den er sunget av Øystein Sunde, men han som synger ser ut som en rocker.

Du liker å skrive om mye rart! 😅 

Men Ousdal er ikke sammen med Skolmen, men Holmen (som dessverre er syk). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (4 timer siden):

By bad, men har du sett Emilie? Hun ligner da?

Har ikke tenkt over det, men kommer garantert til å gjøre det neste gang jeg ser henne på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...