Gå til innhold

Synes du Spetalen jr. har gjort det bra på kjærestefronten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bare måper... Hvis den utkledningen gjenspeiler personligheten ville jeg ha løpt som faen...

https://www.vg.no/rampelys/i/ALEK8A/dukket-opp-med-kjaeresten-for-foerste-gang

Skulle tro en milliardærarving kunne ha gjort det bedre..? 

Anonymkode: 8b09a...56f

Javel, kjenner du henne siden du er så rask til å kommentere?

Anonymkode: 79f15...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bare måper... Hvis den utkledningen gjenspeiler personligheten ville jeg ha løpt som faen...

https://www.vg.no/rampelys/i/ALEK8A/dukket-opp-med-kjaeresten-for-foerste-gang

Skulle tro en milliardærarving kunne ha gjort det bedre..? 

Anonymkode: 8b09a...56f

Hva er feil med henne? Bortsett fra at hun kunne roet ned silikoninnleggene noen hakk så ser hun da søt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (12 minutter siden):

Hva er feil med henne? Bortsett fra at hun kunne roet ned silikoninnleggene noen hakk så ser hun da søt ut?

Det var den veldige eksponeringen av silikonpuppene jeg reagerte på. Ei dame som føler for å eksponere seg så voldsomt kan umulig være helt god? Det er ikke pent, vet du. Så unaturlig og. Jeg foretrekker naturlige pupper hos jenter. Og jenter som ikke blotter seg. Liker litt mer sjenerte jenter. Men smaken er som baken.

Anonymkode: 8b09a...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var den veldige eksponeringen av silikonpuppene jeg reagerte på. Ei dame som føler for å eksponere seg så voldsomt kan umulig være helt god? Det er ikke pent, vet du. Så unaturlig og. Jeg foretrekker naturlige pupper hos jenter. Og jenter som ikke blotter seg. Liker litt mer sjenerte jenter. Men smaken er som baken.

Anonymkode: 8b09a...56f

Hun kan utmerket godt være både søt og snill selv om hun har store silikonpupper. :) Men jeg synes også disse var litt i overkant, men gjetter på at Spetalen Jr er fornøyd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det var den veldige eksponeringen av silikonpuppene jeg reagerte på. Ei dame som føler for å eksponere seg så voldsomt kan umulig være helt god? Det er ikke pent, vet du. Så unaturlig og. Jeg foretrekker naturlige pupper hos jenter. Og jenter som ikke blotter seg. Liker litt mer sjenerte jenter. Men smaken er som baken.

Anonymkode: 8b09a...56f

Hun er helt god i hodet sitt ja, faktisk ganske så normal. Snakk om å ha fordommer til folk?

Anonymkode: 79f15...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg bare måper... Hvis den utkledningen gjenspeiler personligheten ville jeg ha løpt som faen...

https://www.vg.no/rampelys/i/ALEK8A/dukket-opp-med-kjaeresten-for-foerste-gang

Skulle tro en milliardærarving kunne ha gjort det bedre..? 

Anonymkode: 8b09a...56f

Den oppgraderingen har nok ikke vært billig.

Anonymkode: bc8a0...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bare måper... Hvis den utkledningen gjenspeiler personligheten ville jeg ha løpt som faen...

https://www.vg.no/rampelys/i/ALEK8A/dukket-opp-med-kjaeresten-for-foerste-gang

Skulle tro en milliardærarving kunne ha gjort det bedre..? 

Anonymkode: 8b09a...56f

Javel? Jeg syns det ser ut som han har funnet en søt jente jeg, men det ser ut som at hun har funnet den minst flatterende toppen hun hadde i skapet da hun kledde på seg. Godt gjort å få såpass bra pupper til å se så tacky ut, bedre lykke neste gang  

Ps  Er du sikker på at hun har silikonpupper? Syns de ser naturlige ut jeg  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (7 timer siden):

Ps  Er du sikker på at hun har silikonpupper? Syns de ser naturlige ut jeg  

Naturlige!? Er det noen som har så runde pupper i overkant som har naturlige pupper? Jeg kan også skilte med en real kløft med den riktige bh'en (e-cup), men har på ingen måte de runde formene under huden øverst på pupen som det der - det er da helt typiske silikoninnleggs-former? Og siden hun heller ikke har en bh med godt løft så tviler jeg sterkt på at disse er naturlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis den utkledningen gjenspeiler personligheten ville jeg ha løpt som faen...

Skulle tro en milliardærarving kunne ha gjort det bedre..? 

Jeg ville ikke dømt noen bare ut fra påkledningen på rød løper.

Vi vet ikke noe om arvingens personlighet, heller. Kanskje er han en akkurat sånn som liker at damene viser fram det de har kjøpt, enten det er pupper eller designvesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (41 minutter siden):

Jeg ville ikke dømt noen bare ut fra påkledningen på rød løper.

Vi vet ikke noe om arvingens personlighet, heller. Kanskje er han en akkurat sånn som liker at damene viser fram det de har kjøpt, enten det er pupper eller designvesker. 

Hun var på Farmen. Så vidt jeg husker er hun oppegående og sympatisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laban skrev (1 minutt siden):

Det er godt mulig. Personligheten sitter ikke i puppene.  

Nei. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen med normal, pen kropp velger å lage store silikonpupper. Kanskje en influenser bruker alt for mye tid på å analysere eget utseeende?

Jeg tror det behovet oppstår i et ekkokammer av utseendefikserte kvinner.  Litt på samme måte som at bodybuildere lager sin egen standard for hva som er bra utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ikke overskriften godt nok tydeligvis, for jeg trodde dette var en tråd om Spetalen senior! Hehe... For hva gjelder hans kjærlighetsfront, eller rettere sagt hans kone, så kan jeg ikke forstå annet enn at hun må ha tatt han for pengene, for makan til usjarmerende og utiltalende type skal man lete lenge etter.

Hva gjelder juniors erobring, så synes jeg at toppen hennes er tacky, men at hun ser søt og grei ut, og at det lille klippet ikke gir meg ytterligere informasjon om hvordan hun er (ar ikke sett henne i noe annet). Han virket litt mutt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (2 timer siden):

Det er silikonpupper. Jeg var ikke helt sikker uten å google. Jeg trodde noen kunne få samme effekt ved å heise opp naturlige bryst.

Man kan godt få dem runde og fine på undersiden med en god bh, men man får ikke den runde kanten over puppen, den lages av silikoninnleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (35 minutter siden):

Jeg leste ikke overskriften godt nok tydeligvis, for jeg trodde dette var en tråd om Spetalen senior! Hehe... For hva gjelder hans kjærlighetsfront, eller rettere sagt hans kone, så kan jeg ikke forstå annet enn at hun må ha tatt han for pengene, for makan til usjarmerende og utiltalende type skal man lete lenge etter.

Hva gjelder juniors erobring, så synes jeg at toppen hennes er tacky, men at hun ser søt og grei ut, og at det lille klippet ikke gir meg ytterligere informasjon om hvordan hun er (ar ikke sett henne i noe annet). Han virket litt mutt, da.

Jeg liker Spetalen sr. Han er kanskje ikke noe klassisk sjarmtroll, men sier ting som de er.

Kapitalististenes svar på Jan Bøhler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel grei nok? Om hun har silikon vet jeg ikke. Men silikonpupper er usexy. Skjønner ikke damer som får det med mindre de har operert bort brystene grunnet kreft. For det er ikke pent. Men det ser man først når vedkommende er naken. De så litt fake ut, men det kan man ikke vite sikkert.

Anonymkode: dd8e8...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De puppene var nok ikke billige da de ble kjøpt  og da ønsker hun nok helt sikkert å få vist dem frem da hun virker å være ganske fornøyd med resultatet.

Anonymkode: 5f7f7...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...