Gå til innhold

Brev til psykolog. Hva skriver jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 16 år som i den siste tiden har hatt en ganske vanskelig periode. Jeg føler ikke at jeg har noe energi eller motivasjon til noe lengre. Jeg er på en måte ikke lei meg, men føler meg bare helt tom og nøytral til alt. Sliter med å henge med i hverdagen, og føler meg generelt ikke til stede. Det er som om at det er en tung sky inni hodet mitt. Det er bare veldig tungt å komme seg gjennom dagene. Jeg går rundt med et konstant tankekjør om alt mulig, som aldri tar slutt. Jeg er så sliten og lei. Føler meg helt håpløs, og jeg føler at livet er så overveldende. Jeg orker ikke mer. Vil bare slippe å ha det vondt.

Hvordan kan jeg få formidlet dette til psykologen min på en god måte? Sliter veldig mye med å uttrykke meg muntlig, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive til henne slik at hun forstår hva jeg sliter med...

Anonymkode: 1107b...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg misforstod deg, så jeg slettet svaret mitt. Men jeg synes at du kan skrive det du skriver her til terapeuten din. Det var lett forståelig. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...