Gå til innhold

FU: Er du en oransjedoler?


nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker at det var fælt da det ble rødt, men hadde glemt at det var oransje.  Har vært her lenge.

Vi var flere som prøvde å protestere mot den store omleggingen,  fånyttes. Når var det, tro? 2008-2009?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du vært her såpass lenge? Hvor lenge har forumet eksistert egentlig?

Anonymkode: 9bb62...82d

DOL startet opp i 1996, jeg dumpet innom, via en annonse på Dagbladet, i august 1997, så jeg har nettopp hatt 24-årjubileum her inne. Helt vanvittig å tenke på! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er DOL adelen, vi oransje! Husker alt bråket med omleggingen, det var ikke måte på.

NHD laget sin egen krangel da han hevdet at spiseforstyrrelser ikke var så farlige, og at iskrem gjorde det lettere å spy. Lurer på om han mener det samme nå? 😀

Har ikke noen tro på at flisa bare er her én gang i året. Og hvor er flisgubben med hornet? DOL sin hissigpropp! Han tok av i annenhvert innlegg. Gnagsåret Sør er tydeligvis historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg og, stardust. 😀

Hvem var døv, det var ikke Tonie? Hun hadde fin rumpe, om jeg ikke husker feil. Tonie, altså.

Endret av nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nick skrev (12 minutter siden):

Jeg husker deg og, stardust. 😀

Hvem var døv, det var ikke Tonie? Hun hadde fin rumpe, om jeg ikke husker feil. Tonie, altså.

Hadde mange nick før jeg ble stjernestøv, men sikkert lett gjenkjennelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (13 minutter siden):

Hvem var døv, det var ikke Tonie?

Togli 

nick skrev (3 timer siden):

Har ikke noen tro på at flisa bare er her én gang i året.

Vent til nærmere jul, så tenker jeg hun titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (3 minutter siden):

Hun er da ikke kravstor? Hun lurer på hva vi skal ha til middag, akkurat nå.

😂 Det er jo gjerne mannens privilegium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (3 timer siden):

Var ikke @nick han med den noe kravstore fruen (Sheila?)? Hva man husker! 😅

 

nick skrev (2 timer siden):

Hun er da ikke kravstor? 

Jeg husket også fruen, vurderte å nevne henne i innlegget der jeg spurte om du var den samme nick som tidligere, men ville ikke legge ut navnet. Hvor gammel er nick jr blitt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg også, men ikke ofte jeg skriver.  Jeg er dog innom hver dag nesten.  Startet her inne akkurat da Lillemus fikk eldstemann.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (21 minutter siden):

Startet her inne akkurat da Lillemus fikk eldstemann.

Akkurat samtidig med meg - jeg husker overskriften "Lillemus har født", der DOLs huslege fortalte om hjertefeilen og operasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (2 timer siden):

 

Jeg husket også fruen, vurderte å nevne henne i innlegget der jeg spurte om du var den samme nick som tidligere, men ville ikke legge ut navnet. Hvor gammel er nick jr blitt? 

Jeg tok det som en selvfølge at det var snakk om et pseudonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (5 timer siden):

Togli 

Vent til nærmere jul, så tenker jeg hun titter innom.

Togli husker jeg godt!

Og lurer på hvor det ble av PieLill som kom med legendariske metaforer som feks «Madrasse-atleten»😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (11 minutter siden):

Jeg tok det som en selvfølge at det var snakk om et pseudonym.

I dag ville jeg også vært sikker, det var mye mer bruk av navn her før i tiden - og nick har bodd mye utenlands, så hvem vet.

Men det var ikke ment som kritikk av deg, altså.

Nick jr het bare akkurat det tidligere også, såvidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Togli. Hadde vært fint om hun kom hit igjen. Jeg har vært her siden høsten 98, da jeg var gravid med eldstemann.

Var sterkt i mot omleggingen,  men en venner seg jo til det meste 😳 Hadde glemt det med oransjefargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...