Gå til innhold

Har du en Bucket-list?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Noe du ønsker sterkt å gjøre før du dør?

Anonymkode: 6f5c2...0ab

Det var mye jeg var temmelig sikker på at jeg skulle gjøre før eller siden, så passerte jeg 30 og innså at en god del av det kom antakelig aldri til å skje. Det var helt greit. Har sett og opplevd mye underveis og aldri følt behov for noen bucket list. Det fremstår veldig amerikansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe jeg vil kan jeg stort sett bare gjøre det. Derfor er det ikke så greit å sette opp en liste. Da må jeg jo begynne å gjøre ting😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Dra til Canada, av en eller annen grunn. Har ingenting som jeg har å reise dit for, føler bare en tiltrekning til landet. Når jeg har blitt kjent med noen i utlandet så er de fra Canada tilfeldigvis de jeg føler meg mest komfortabel med.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noe du ønsker sterkt å gjøre før du dør?

Anonymkode: 6f5c2...0ab

Har du en bucket list?

Anonymkode: ec235...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...