Gå til innhold

Var dette kranglete oppførsel av den ansatte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var innom en kosmetikk butikk og tok det jeg trodde var en tester og luktet på det. Det var et selvbruningsprodukt som det var sølt selvbruning litt utover flaska og den var mer tom en alle andre varene. De andre varene så fine ut så jeg tebkte at dette var en tester. Så kommer en ansatt bort til meg og sier at hallo det er ikke lov å åpne de, det er ikke tester. Så viser jeg at den er brukt av og hvordan den ser ut. At jeg trodde det var en tester siden den var så brukt. Så svarer han «det hjelper ikke hva du tror, det skal stå tester på». Så bare fikk han den og så gikk jeg etterpå for jeg ble nesten litt sur.

Jeg har jobbet i butikk selv og har også måttet si til folk at de helst ikke skal åpne nye produkter og at jeg har testere. Men jeg sier det aldri på en slik måte at kunder føler seg om mistenkte. 
 

Hva synes du om måten han sa det på? Og lar man ting stå i hyllene når det ser tydelig brukt ut? 

Anonymkode: a5207...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...