Gå til innhold

Gjenåpningen: Har vi Nordmenn ett alkohol problem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker på meg som om hovedfokuset stort sett er viklet i den retningen at nå skal det DREKKAS!!

Så en artikkel i går om at nå er det bare å kjøpe inn paracet, siden nå er det åpen for flatfyll.

På NRK ble en voksen dame intervjuet om hva hun hadde planer om, jo det var å bli bakfull. 

I dag skriver vg at det ventes bråk siden folk har vært innesperret i lang tid. Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller har de vært mulig å drikke seg drita full, men "bare" til kl. 00? 

Andre enn meg som syntes att dekning av gjenåpningen dreier seg mest om fest og fyll? 

 

Anonymkode: 8f86e...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at noen kan gå inn for å bli bakfull, men må innrømme at det jeg har savnet aller mest ikke er klemming, men å dra ut med venner eller ha en fest. Det innebærer som regel noen øl, men det er ikke poenget. Det har vært øl i butikken hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker på meg som om hovedfokuset stort sett er viklet i den retningen at nå skal det DREKKAS!!

Så en artikkel i går om at nå er det bare å kjøpe inn paracet, siden nå er det åpen for flatfyll.

På NRK ble en voksen dame intervjuet om hva hun hadde planer om, jo det var å bli bakfull. 

I dag skriver vg at det ventes bråk siden folk har vært innesperret i lang tid. Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller har de vært mulig å drikke seg drita full, men "bare" til kl. 00? 

Andre enn meg som syntes att dekning av gjenåpningen dreier seg mest om fest og fyll? 

 

Anonymkode: 8f86e...e4b

Enig. Jeg tenker at det var nesten unødvendig å gå med munnbind helt til siste slutt før gjenåpning. For nå slippes jo alt opp. Og nå skal det tydeligvis festes mer enn aldri før virker det som  ;)

Anonymkode: e719b...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 

Raymond Johansen uttaler seg:

- Det skal bli gøy, men jeg har sett bilder fra byen. Det begynner å ta av, og jeg tror det blir en uforglemmelig kveld og natt i Oslo, sier Johansen.

- Hva tenkte du da du så de første bildene fra byen?

- Dette kommer til å bli heftig, tenkte jeg, for å være ærlig, sier han.

Johansen har tidligere oppfordret til full fest, og håper innbyggerne benytter seg av både kultur- og uteliv denne helga.

 

Pandemien er vel ikke over ? Kunne vel kanskje vært lurt å oppfordre til å ta det litt rolig.

Anonymkode: 8f86e...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Pandemien er vel ikke over ? Kunne vel kanskje vært lurt å oppfordre til å ta det litt rolig.

Anonymkode: 8f86e...e4b

Eller rett og slett ikke oppfordre til noe som helst. Politikere kan gjerne gi grønt lys, men ikke trykke gassen i bånn.

Vaskineringen er ikke ferdig. Jeg tar gjerne en tur på byen, men trenger ikke klynge meg sammen med flest mulig fremmede. Det er greit å åpne opp, men la gjerne litt sunn fornuft og frykt sitte i litt til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt meg en dram i kveld. Ga fader`n en klem uten maske. Det var bare vi to. Eneste forskjellen var att det hadde vært med maske jeg ga han en klem. Feirer forsiktig. Egentlig er det ikke noe å feire, det er mennesker som ikke får beskyttelse av vaksinen, feks organtransplanterte. Denne nå er alt over la oss party like its 1999 greien er jeg ikke med på. Men det hadde jeg ikke vært om det var uten om pandemien heller. Selv om jeg savner en klem fra  en søt kvinne.

Anonymkode: 45f94...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...