Gå til innhold

Jeg er ikke glad for åpningen


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Fordi nå må jeg på nytt finne andre forklaringer på hvorfor jeg ikke er i jobb eller aldri har planer. Folk spør jo gjerne om slik. Jeg hater meg selv helt grusomt, for at jeg ikke er noe som andre ser etter. 
Hva feiler den helvetes hjernen min som liksom ikke får interesse for så mye? Hva er det som gjør at folk ikke tar kontakt før jeg gjør det? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Det verste er når folk spør hva en jobber med så må en bare lyve. Er kanskje derfor jeg isolerer meg heller så jeg slipper folk innpå meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (21 timer siden):

Fordi nå må jeg på nytt finne andre forklaringer på hvorfor jeg ikke er i jobb eller aldri har planer. Folk spør jo gjerne om slik. Jeg hater meg selv helt grusomt, for at jeg ikke er noe som andre ser etter. 
Hva feiler den helvetes hjernen min som liksom ikke får interesse for så mye? Hva er det som gjør at folk ikke tar kontakt før jeg gjør det? 
 

Det er bare å holde seg unna andre. Lev helt isolert, da slipper du mye problemer.

Anonymkode: eec5a...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er bare å holde seg unna andre. Lev helt isolert, da slipper du mye problemer.

Anonymkode: eec5a...d03

Jeg vil ikke leve isolert. Det blir for ensomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er bare å holde seg unna andre. Lev helt isolert, da slipper du mye problemer.

Anonymkode: eec5a...d03

Det er et dårlig råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...