Gå til innhold

Hvordan klare å skjerme meg og sette grenser bedre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann og unger, kjæledyr, kranke foreldre og en needy søster.. alle skal de ha sin del av meg. Hele tida! Det er ikke mye tid jeg får til meg selv. Har lyst til å bare flytte langt bort og være aleine og i fred. Jeg orker ikke alt dette nå! Pleier å orke, og jeg stiller opp for dem alle hele tida, men nå orker jeg ikke lenger å gjøre det. Noen forslag til hvordan jeg kan få det lettere? Enkelte ting er fastlåst og umulig å gå gjort noe med, så det finnes sikkert ingen forslag. Jeg føler i alle fall sterkt for å komme meg bort og vekk fra situasjonen, men vet ikke hvordan på en konstruktiv måte.  

Jeg er faktisk blitt deprimert. Er ikke i tvil lenger nå. 

Anonymkode: 62e87...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann og unger, kjæledyr, kranke foreldre og en needy søster.. alle skal de ha sin del av meg. Hele tida! Det er ikke mye tid jeg får til meg selv. Har lyst til å bare flytte langt bort og være aleine og i fred. Jeg orker ikke alt dette nå! Pleier å orke, og jeg stiller opp for dem alle hele tida, men nå orker jeg ikke lenger å gjøre det. Noen forslag til hvordan jeg kan få det lettere? Enkelte ting er fastlåst og umulig å gå gjort noe med, så det finnes sikkert ingen forslag. Jeg føler i alle fall sterkt for å komme meg bort og vekk fra situasjonen, men vet ikke hvordan på en konstruktiv måte.  

Jeg er faktisk blitt deprimert. Er ikke i tvil lenger nå. 

Anonymkode: 62e87...22b

Har du noen du kan reise til som er rolige og mer avslappet? Det kan ofte hjelpe så du får innhentet litt krefter. Snakk også gjerne med fastlegen om det kanskje den har noen gode råd å komme med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa-k-j skrev (13 timer siden):

Har du noen du kan reise til som er rolige og mer avslappet? Det kan ofte hjelpe så du får innhentet litt krefter. Snakk også gjerne med fastlegen om det kanskje den har noen gode råd å komme med. 

Takk for svar! Nei, jeg har ingen å reise til, men tenker på å ta noen dager på hotell aleine i høstferien. Det skal bli godt å komme meg bort fra alt, om enn bare for noen dager. Forhåpentligvis vil jeg ha fått hentet nye krefter når jeg kommer hjem igjen. (Må for ordens skyld si at barna mine er voksne sånn at ingen skal tro at jeg reiser fra ansvaret for små barn). 

Anonymkode: 62e87...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...