Gå til innhold

Kåpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mangler en god kåpe for overgangstider (ikke vinterkåpe) Helst vanntett, men ikke regnkåpe i den forstand.  Det er veldig lenge siden jeg har vært i butikker her i Oslo og jeg vet ingenting hvor jeg skal begynne.  Jeg har lyst å se og prøve før jeg kjøper og ikke handle på nettet.  Jeg trenger stor størrelse.  Jeg vil ha en skikkelig kåpe og den kan godt koste noen tusenlapper.

Anonymkode: 57f7e...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne, kanskje? Ser det står vårjakke, men jeg så denne i høstkolleksjonen nylig. Finnes i ulike farger. 

https://www.jazz-jazz.no/produkt/jazz-var-jakke-hilo-d-oliven/

Jeg har hatt en jakke i samme materiale fra dette merket. De tåler noe regn og i tillegg er vindtett og pustende. Jeg har slitt ut min, etter x antall år, men har vært veldig fornøyd med den. Koster rundt 2500. 

B-young og Fransa forhandler dette merket, muligens andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari- skrev (51 minutter siden):

Denne, kanskje? Ser det står vårjakke, men jeg så denne i høstkolleksjonen nylig. Finnes i ulike farger. 

https://www.jazz-jazz.no/produkt/jazz-var-jakke-hilo-d-oliven/

Jeg har hatt en jakke i samme materiale fra dette merket. De tåler noe regn og i tillegg er vindtett og pustende. Jeg har slitt ut min, etter x antall år, men har vært veldig fornøyd med den. Koster rundt 2500. 

B-young og Fransa forhandler dette merket, muligens andre også. 

Den var vanvittig stilig:).  Skal undersøke dette nærmere.  Takk for opplysningene.

Anonymkode: 57f7e...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...