Gå til innhold

Kupton/Hva kan jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker Alimemazin Evolan 1 tablett 20 mg pluss 10 mg Vallergan (Hadde liggende når fra den var i produksjon. Altså 30 mg. Nå er jeg tom for 10 mg Vallergan og kun 20mg Alimemazin blir for lite. Hva gjør jeg for å få sove? Kan jeg ta 2 kapsler 40 mg?

Håper på svar da legen min er sykmeldt.

Anonymkode: eb2de...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (5 timer siden):

Jeg tror at du ikke kan kjøre hvis du tar to kapsler. Det var det jeg fikk beskjed om da jeg ville øke.

Ts her. Takk Fru at du tok deg tid til å svare. Jeg har ikke lappen så bilkjøring er uaktuelt uansett. Men jeg vil jo heller ikke være en zombie dagen derpå heller. Skulle ønske Kupton eller noen andre visste om det finnes 10 mg av Alimemazin. Kan jo ikke dele en 20 mg kapsel....

Anonymkode: eb2de...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her. Takk Fru at du tok deg tid til å svare. Jeg har ikke lappen så bilkjøring er uaktuelt uansett. Men jeg vil jo heller ikke være en zombie dagen derpå heller. Skulle ønske Kupton eller noen andre visste om det finnes 10 mg av Alimemazin. Kan jo ikke dele en 20 mg kapsel....

Anonymkode: eb2de...4a5

Alimemazin finnes i flytende form, hvor du enkelt kan dosere 30 mg. Den kommer med pipett der 0,75 ml er 30 mg. Veldig enkelt, og du får også raskere effekt når den er flytende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...