Gå til innhold

Føler meg utenfor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å komme inn her og bli en del av klikken. Har prøvd nå noen måneder, men føler aldri jeg blir tatt seriøst eller inkludert. Aldri får jeg likes, jeg har under 10 likes, og jeg kan telle på en hånd de gangene noen har svart meg på noe som helst. Nå vil jeg ikke mer. 

Anonymkode: 2beca...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er vanskelig å komme inn her og bli en del av klikken. Har prøvd nå noen måneder, men føler aldri jeg blir tatt seriøst eller inkludert. Aldri får jeg likes, jeg har under 10 likes, og jeg kan telle på en hånd de gangene noen har svart meg på noe som helst. Nå vil jeg ikke mer. 

Anonymkode: 2beca...860

Hvorfor skriver du anonymt da?

Anonymkode: bbebe...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skriver du anonymt da?

Anonymkode: bbebe...be1

Fordi jeg vil ikke at noen skal vite hva jeg heter vel. Men er en av dem med AS her inne. Ikke den mest kjente da. 

Anonymkode: 2beca...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanskelig å komme inn når man er anonym. Man aner jo ikke om det er samme vedkommende man diskuterer med med mindre de alltid sier ifra at "jeg er anonym xxx " liksom.

Anonymkode: e308b...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vanskelig å komme inn her og bli en del av klikken. Har prøvd nå noen måneder, men føler aldri jeg blir tatt seriøst eller inkludert. Aldri får jeg likes, jeg har under 10 likes, og jeg kan telle på en hånd de gangene noen har svart meg på noe som helst. Nå vil jeg ikke mer. 

Anonymkode: 2beca...860

Det er ikke alltid jeg husker på å gi likes. Jeg tenker ikke så mye på det alltid. Kan godt hende jeg liker innleggene dine fordi om jeg glemmer å slenge på en likes altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (52 minutter siden):

Det er ikke alltid jeg husker på å gi likes. Jeg tenker ikke så mye på det alltid. Kan godt hende jeg liker innleggene dine fordi om jeg glemmer å slenge på en likes altså. 

Samme her. Ikke alltid jeg husker på å gi likes, men vet jeg liker mange innlegg likevel. Burde kanskje bli litt flinkere, og da kanskje spesielt til mer ukjente nick og til anonyme brukere. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 21.03):

Fordi jeg vil ikke at noen skal vite hva jeg heter vel. Men er en av dem med AS her inne. Ikke den mest kjente da. 

Anonymkode: 2beca...860

Hvem er de mest kjente?

Anonymkode: bbebe...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er de mest kjente?

Anonymkode: bbebe...be1

Er vel de som skriver under et nick istedet for anonymbruker, som frosken, lillemus, glitter, stjernestøv osv.

Anonymkode: e308b...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvem er de mest kjente?

Anonymkode: bbebe...be1

Det er 90tallsbarn som jeg tenker er den mest kjente med AS her inne.

Anonymkode: 2beca...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er 90tallsbarn som jeg tenker er den mest kjente med AS her inne.

Anonymkode: 2beca...860

Det finnes ikke så mange andre tror jeg med nick.

Anonymkode: bbebe...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det finnes ikke så mange andre tror jeg med nick.

Anonymkode: bbebe...be1

Joda. Det er minst tre faste brukere med AS som skriver under nick. Ikke de mest aktive, riktignok. 

Anonymkode: 73407...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 20.43):

Det er vanskelig å komme inn her og bli en del av klikken. Har prøvd nå noen måneder, men føler aldri jeg blir tatt seriøst eller inkludert. Aldri får jeg likes, jeg har under 10 likes, og jeg kan telle på en hånd de gangene noen har svart meg på noe som helst. Nå vil jeg ikke mer. 

Anonymkode: 2beca...860

Jeg synes det er leit at du har opplevd manglende respons. Det kan være helt tilfeldig. Jeg tror imidlertid det er vanskelig å oppleve noen form for tilhørighet uten å bruke et fast nick i størst mulig grad.  Jeg klarer i allefall ikke å skille anonyme brukere fra hverandre, og jeg husker stort sett heller ikke hva folk har skrevet tidligere dersom det ikke knyttet til et nick. 

Når det gjelder likes, så bruker jeg det bare dersom jeg liker en kommentar ekstra godt, - dvs. at den skiller seg fra alt det andre som jeg også synes er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 20.43):

Det er vanskelig å komme inn her og bli en del av klikken. Har prøvd nå noen måneder, men føler aldri jeg blir tatt seriøst eller inkludert. Aldri får jeg likes, jeg har under 10 likes, og jeg kan telle på en hånd de gangene noen har svart meg på noe som helst. Nå vil jeg ikke mer. 

Anonymkode: 2beca...860

Det er mye lettere om du skriver under nick da - det er så mange anonyme at jeg ikke får noe forhold til vedkommende i det hele tatt. Det er mye greiere med de som har faste nick for da kan man etterhvert huske at "i forrige uke skrev hun det" og "nå går det bedre med henne ja, det husker jeg!" og slike ting. Og da er det lettere å gi tilbakemeldinger og likes også, for man føler at man på en måte kjenner hverandre litt. Nå klikker jeg lite inne på psykiatriforum riktignok, men det er fordi jeg er litt forsiktig med å gi tilbakemeldinger der inne for de blir gjerne tatt helt feil opp har jeg sett, men det skyldes like gjerne meg altså! ;) 

Så mitt råd er å begynne å skrive under fast nick og by litt på deg selv, så skal du se det blir bedre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det finnes ikke så mange andre tror jeg med nick.

Anonymkode: bbebe...be1

Jeg skriver med nick og har AS, men jeg pleier ikke å lage tråder som handler om at jeg har det da. Er uansett sjeldent jeg lager nye tråder for tiden. 

Men TS: Jeg vet ikke helt hva du mener med klikk, men når det gjelder at andre blir mer kjent med deg og slikt så tar det litt tid, og avhenger så klart av hvor aktiv du er. Jeg har vært her i ca to år, men jeg har vært veldig aktiv, så jeg føler jeg har blitt litt kjent med en del her og de med meg, og noen liker meg og noen virkelig misliker meg. Sånn blir det når man er såpass aktiv. Hvis du fortsetter å være aktiv under nick så vil du nok bli bedre kjent med alle her du også. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...