Gå til innhold

abstinens v/ seponering av efexor


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Har brukt Efexor depot 75 mg i 9 mnd. mot generell angst. Trappet ned i ca 4 uker. Er nå på andre dag uten. Har det helt forferdelig. Får små støt gjennom hodet ved brå bevegelser. Svimmel og uvel. Reagerer veldig på høye lyder. Klarer ikke å gå på jobb i morgen, men jeg må!Så da er det vel ikke noe annet å gjøre en å ta en pille før jobb. Er det noe som kan gi meg svar på hvor lenge jeg skal slite med slike abstinenser? Skal snart ha en uke ferie, vil det være lang nok tid til å klare å slutte. Er avhengig av å holde hodet "kaldt" i jobben, så da er det vanskelig å slutte når man er i jobb!...Gleder med til den dagen jeg blir meg selv igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg hadde samme problemet selv,særlig dette med støt i hodet.En liten uke til,og det vil nok lette sakte men sikkert.

Hvis du har tabletter med efexor kan du ta en slik eller en halv.

Ble du virkelig så bra at du kan slutte etter bare 9 mnd?

Mvh ico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, jeg er blitt bra. Men ikke av 9mnd. på efexor. Jeg hadde "jobbet" med angsten i ca et år før jeg begynnte med tabl.Fikk ingen hjelp av psykiater/psykolog(laaaaaang ventetid), men fikk god hjelp av psykiatrisksykepleier i kommunen. Samtaler to ganger pr. uke med konkrete arbeidsoppgaver som skulle gjøres før hver time. Handling, kollektivtraffikk osv. Den var et slit, men ga til slutt resultater. Efexsor ga meg muligheten til å begynne å jobbe igjen, men nå ønsker jeg altså å slutte. Skal snart dra på jobb... har tatt en liten bit av en tbl. Føler meg ganske bra.. så vi får håpe det holder ut dagen.

Har ikke får noe tilbakeslag av angsten mens jeg har trappet ned, derfor er jeg sikker på å klare med uten medisiner.

Har ikke tenkt å la angsten styre livet mitt igjen!Jeg vet den er der og at den ikke er farlig.... Så til alle dere der ute med angst: Stå på! IKKE la angsten knekke dere!!

LARS

Drar nå på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...