Gå til innhold

Pleier du å lese i absolutt alle tråder, eller bare utvalgte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før pløyde jeg gjennom nesten alt, men nå leser jeg mest sporadisk, og det er litt tilfeldig hvilke tråder jeg klikker meg inn på. Jeg holder meg som oftest borte fra tråder startet av visse personer. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri inn på tråder startet av de med nick. Syns de er så frekke. Også starter de så uhøvrelig mange tråder. Det blir rett og slett spam. 

Anonymkode: a302c...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg går aldri inn på tråder startet av de med nick. Syns de er så frekke. Også starter de så uhøvrelig mange tråder. Det blir rett og slett spam. 

Anonymkode: a302c...c0c

Høres en smule generaliserende ut at de med nick er så frekke og starter uhorvelig mange tråder 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg går aldri inn på tråder startet av de med nick. Syns de er så frekke. Også starter de så uhøvrelig mange tråder. Det blir rett og slett spam. 

Anonymkode: a302c...c0c

Om folk ikke hadde startet tråder så hadde dette forumet blitt veldig dødt. Det ser man jo hver eneste ferie når det nesten ikker er aktivitet her.

Anonymkode: 342a4...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (15 minutter siden):

Høres en smule generaliserende ut at de med nick er så frekke og starter uhorvelig mange tråder 😅

Han er forbanna fordi noen satte han på plass i autismetråden sin igår.

Anonymkode: 342a4...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er forbanna fordi noen satte han på plass i autismetråden sin igår.

Anonymkode: 342a4...744

Slutt å komme med grunnløse påstander!

Anonymkode: a6f0a...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tilfeldig hva jeg leser.  Nå har jeg vært borte noen uker og kommer ikke til å lese tilbake for å få med meg alt.  Jeg får kun med meg en liten brøkdel av det som foregår her.

Dol er tidsfordriv for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tråder hopper jeg over ja. Hvis de er skrevet av noen som går på autopilot, om og om igjen om det samme.

Likevel synes jeg forumet er bedre nå enn for bare ett par måneder siden.

Anonymkode: 52eff...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...