Gå til innhold

Depresjonens ødeleggelser


TristLiv

Anbefalte innlegg

Sitter her i mitt eget tankekjør. Grubler og grubler. Vanskelig /umulig å ta avgjørelser.  41 år.  Ensom, dvs.  ingen kjæreste. Aldri hatt. Har noen venner som er intelligente og utdannede. Jeg har jobb. MISTRIVES i jobben. Opplevd kjipe ting der. Ingen utdannelse.  Slitt med depresjon siden jeg var 20. Gått på antidepressive i store perioder. La på meg masse vekt og ble impotent.  Sluttet med tabletter for godt for 6 år siden.  Enorme søvnproblemer siden.  Har hukommelse- og konsentrasjonsproblemer.

 

Jeg ønsker meg kontakt med mennesker. Oppleve nærhet , intimitet og gode opplevelse med andre. Ønsker å etablere meg. Bli til noe. Få til noe. Føle at jeg har oppnådd noe.

Det er ei dame som jeg synes er utrolig flott som jobber og er deleier av en restaurant. Jeg har vært der med et par kompiser flere ganger de senere årene og jeg har lyst til å bli kjent med henne men "styggen på ryggen" , dvs. grublingen og usikkerheten tar over.    Er hun interessert i bli kjent med en som meg ? jeg er usikker, aldri hatt kjæreste og slitt/sliter med sosial angst/depresjon...  Jeg blir jo gjennomskuet ganske så fort mtp. mangel på erfaring.  Jeg er ingen rik person selv om besøket på restauranten fører til et helt tullete pengeforbruk. Så frykter hun tenker jeg er en aksjemegler :P  Hun vil da bli skuffet...

Er det noen vits å forsøke meg på noe mer kontakt eller er det bare å gi opp? Dytte i meg anti.depressiva  og vente på å dø ? Btw. hun bor 20 mil unna meg :P 

 

Jeg var på en date i fjor men det endte med at jeg gjorde henne usikker, tror jeg. Er jo i det hele tatt en  usikker person.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TristLiv skrev (8 timer siden):

Jeg var på en date i fjor men det endte med at jeg gjorde henne usikker, tror jeg. Er jo i det hele tatt en  usikker person.....

Hvis du allerede har vært på date med henne, så kanskje det går an å invitere henne ut på en ny date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormwind skrev (2 timer siden):

Hvis du allerede har vært på date med henne, så kanskje det går an å invitere henne ut på en ny date?

Dårlig formulert av meg. Det var en date med en annen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Du bør lage en plan over ting i livet du vil endre og så begynne å gjøre ting annerledes.

- Snakk med legen om søvnproblemene. 

- Se deg om etter ny jobb og skaff deg evt. ny kompetanse.

- Ikke fokuser for mye på denne ene dama. Flott om det fungerer med henne, men det du trenger er antagelig å bli varm i trøya, øve deg på å gå på date. 

Dette er en bra youtubekanal for å lære sjekking, og denne videoen snakker litt om problemet med å bli for opphengt i en person:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...