Gå til innhold

Kunne du ha vært sammen med noen som er mye eldre enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke mer enn 15 år eldre. Helst ikke mer enn 10. Fordi jeg hadde ikke ønsket å bli "enke" såpass tidlig. Men jeg har vært med en som var 20 år eldre enn meg da. Vi var sammen i tre måneder bare, men var ikke alder som gjorde at jeg gikk. Vi var begge i rusen og jeg ville vekk fra den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg forelsker meg så sjelden at jeg kan ikke la alder være et hinder. Jeg har alltid en grunn til å ikke gå videre med noen.

Enten er det religiøs bakgrunn, nå er det alder.

Jeg gidder ikke se det som et problem. Jeg angrer sånn på at jeg har fult så mange råd, for plutselig har jeg møtt slike som ikke fulgte de rådene og likevel gikk det bra. Helvetes statistikkmennesker. Slike som bare råder deg til å gå for det vanlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feks 10-30 år eldre? 

Anonymkode: 3b90f...687

Maks 10 år eldre. Synes det er fint å ha felles minner fra barndommen f.eks,at vi har opplevd en del av de samme tingene. Om jeg skulle hatt en partner som var 30 år eldre ville han vært på alder med min far og min svigerfar og det hadde ikke vært aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har venninner som er sammen med menn som er 10 og opp til 20 eldre, og det har gått fint for dem. For meg ville det likevel ikke vært noe som var ønskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid tenkt opp til 15 år eldre er maks. 

Det sagt; om det virkelig skulle være full klaff på alle andre vesentlige områder, hadde trolig «feil» alder blitt underordnet. 

Har det for øvrig bra der jeg er, med fem års aldersforskjell. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en som er 17 år eldre. Vi har det  fantstisk bra sammen, men jeg tenker såklart på at jeg med stor sannsynlighet vil bli enke tidlig og kanskje vil få et ansvar med syk samboer lenge før mine jevnaldrende.

 

Anonymkode: a9db8...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når en på 70 flørter med ei på 50 blir jeg kvalm. Han kunne vært faren hennes. 

Anonymkode: 53155...9cd

Hva så? Begge er da godt voksne. Blir annerledes med en 20- og 40-åring, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...