Gå til innhold

Hvordan bare feie seg frem?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg er så lei av at andre kan flørte uten å føle skam. Mens jeg må sitte i bakgrunnen og bare se på. Jeg tør aldri å snakke til de jeg liker pga jeg ikke føler meg bra nok. Jeg føler de har alt jeg ikke har og jeg kommer til å være den som ender med tap. Enda en gang går livet forbi fordi jeg er som jeg er. Jeg kommer til å ende med brukt kropp mens han går videre med mer fristende dame. Etter at han finner ut at jeg er for kjedelig. 
Jeg føler jeg spiller skuespill for alle. De jeg kjenner, den som betyr mest for meg og de jeg ikke kjenner så godt. 
 

Hvorfor går alltid dette med kjærlighet og vennskap alltid den kjedelige veien,æ? Bak enhver lykkefølelse ligger en ny dyp depresjon. Jeg er så sur på meg selv for at jeg ikke får til de her greiene. Jeg er en slik avhengig personlighet som, som ikke tåler forelskelsen. Det er direkte farlig for meg :( og jeg klarer ikkke akseptere meg. Jeg er allergisk mot den beste følelsen i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Altså hvorfor er det så vanskelig??? Å bare få kontakt? Å bli invitert? Ønsker jeg skader meg på en måte slik at personligheten min endres. Altså at den autistiske biten ødelegges. 
Jeg føler meg aldri status nok, noen ganger føler jeg at det er de andre damene som holder meg utenfor, for de velger bevist å ikke se på meg selv om jeg kan hilse. Det har tross alt vært slik at jeg har virket avvisende. Så jeg har bare prøvd å myke meg opp litt, betyr ikke at jeg driver å tar kontakt. Men de velger liksom bevist å ikke ha med meg å gjøre. Jeg føler at det smitter over på menn å ikke ville kjenne meg. Helvetes irriterende at jeg ikke klarer å feie meg frem selv. Jeg missunner sånn psykopatene slik sett. Jeg beundrer psykopater samme hvor galt det virker for dere. 
Fordi de klarer å feie andre vekk. Jeg blir heller det av andre. 
Jeg er så lei av at jeg alltid må føle meg utenfor. Jeg trodde bare at det kanskje var tid for det nå.., å få ha det gøy og kose meg. Men nei... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...