Gå til innhold

å godta denne diagnosen


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Da jeg gikk på BUPP, fikk jeg diagnosen Asperger syndrom.De fortalte meg ikke noe særlig om det.Ga ingen informasjon angående dette.Hverken til meg eller mine foreldre.Det eneste de slang i ansiktet på meg,var at jeg aldri kom til å fungere sosialt. Jeg gråt hele veien hjem og var så lei meg.

Nå har det gått noen år,og jeg sliter med å godta denne diagnosen.Vil ikke godta den. Jeg har lest mye om den diagnosen og har funnet ut at det ikke stemmer med meg. Vil mye heller være normal og ikke bli sett på som en idiot fordi jeg har asperger syndrom.Ikke vil jeg godta det, og aldri skal jeg godta det også.Det var en psykisk knekk for meg.

Jeg ble sendt til habiliteringstjenesten som jobber med sånne folk for videre utredning og diagnostisereng.Der kom han fram til at jeg ikke har den diagnosen.Jeg hadde blitt nemlig feildiagnostisert.Sendte en avbekreftelse på den diagnosen,men det er ingen som tror på denne avbekreftelsen. ÅÅÅÅÅ!Jeg blir så fortvilet.Blir jeg aldri trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...